Viiskytkuus Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 16. Marraskuuta, 2022 Miten saa Minin virranjakajan kannen pysymään kuivana? Kansi on aina märkä sisältä kun seisoo pitempään, varsinkin nyt syksyllä. Säilytyspaikka on kuiva kylmä talli.
koirankoppi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Outo juttu? Onko kansi ehjä? Eipä ole omalle kohdalle koskaan moista ongelmaa tullut Ei ainakaan siinä mittakaavassa että jotain haittaa olisi ollut
Viiskytkuus Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Kaksi uutta virranjakajan kantta. Kun ei käynnisty niin vaihdan kannen niin käynnistyy. Kesällä ei ollut ongelmaa muulloin kun pitkän sadeviikon jälkeen, silloinkin auto oli katoksessa. Olen kuullut että jotkut ovat tehneet kaksi reikää kannen alaosaan, eli on ollut samaa ongelmaa. Mistähän siihen sais sopivan kumisuojan kannen päälle, niitäkin oon nähnyt?
tailke Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Halpa vanha konsti jonka olen ekana 60-luvulla Ratti - Mäkelän kakstahti Saabissa jäärata-ajoissa nähnyt ei ehkä kovin esteettinen mutta toimiva: tiskihankat saa halvalla, sormista johdot ulos ja nippusiteillä kiinni sitten hanska vaan jakajan päälle. Toimi ainakin hyvin Saabissa jossa jakaja on heti maskin takana. Saabissa jäi vielä yksi sormi vapaaksi.
Mini1380 Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 No ei sinne nyt kuivassa tilassa seistessä mitenkään voi kosteutta muodostua. Ei ole koskaan moista ongelmaa ollut. tuon ikäisessä Minissä pitäisi olla maskin takana muovinen roiskesuoja estämässä ajonaikaista vesisumua.
Viiskytkuus Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Marraskuuta, 2022 Suuret säätilavaihtelut aiheutti ainakin sen että kaikki samassa tilassa olevien ajoneuvojen ikkunat olivat välillä aivan märkiä. Täytyy seurata tilannetta. Ja maskin takana on muovisuojus, sateessa ajo ei tuottanut ongelmia.
koirankoppi Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 Minulla oli Minejä vuosia talvet säilössä kylmässä ladossa, eikä koskaan kyllä tuollaista ongelmaa Vaikka talvellakin joskus käynnisteltiin ja ajettiin Ja joskus seisoi talvella pihallakin Kumisuoja jakajan kannen päällä ei kyllä tuollaiseen ongelmaan auta yhtään. Ehkäpä jopa päinvastoin Autot äkkiä pois tuollaisesta paikasta
FD100L Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 16 tuntia sitten, Viiskytkuus kirjoitti: Suuret säätilavaihtelut aiheutti ainakin sen että kaikki samassa tilassa olevien ajoneuvojen ikkunat olivat välillä aivan märkiä.. Ei se tila sitten kovin kuiva voi olla, tuuletusta/ ilmanvaihtoa lisättävä..
Viiskytkuus Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2022 5 tuntia sitten, FD100L kirjoitti: Ei se tila sitten kovin kuiva voi olla, tuuletusta/ ilmanvaihtoa lisättävä.. Kyllä se on kuiva ja hyvin tuulettuva, seinissä vasta tuulensuojalevyt ja räystäänaluset auki, ovien ja ikkunan rajoja ei oo tiivistetty. Talli on ollut käytössä vasta muutaman viikon. Sattui vaan niin että kahen pakkasjakson jäläkeen nopea lauhtuminen aiheutti ikkunoiden huurtumisen ja nämä käynnistysyritykset on tehty juuri lauhtumisen jäläkeen. Kesällä taas näin tapahtui pidemmän sadekauden jäläkeen ja silloinkin auto oli hyvin tuulettuvassa katoksessa, joten tuuletuksen ja vaihtuvan ilman puutetta ei oo. Mutta minä en asukaan tasalämpöisessä etelässä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään