tailke Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2022 Pitäisi putsailla maalauksen jälkeen kierteistä maalia, mutta omista kokoelmista löytyy 3/16" ruuveille vain Whitworth kierretappi. Ehdin sillä jo "pilaamaan" MKII mittariston kiinnitysmutterit tulipellistä. Nyt kysymys kuuluukin: onko tönärillä ja kierrekammalla tunnistettu 3/16"-32 kierre samakuin 10-32 kierre? Kooklettamalla ei löytynyt (minä en löytänyt) kierretappia kuin 10-32 kierteelle. Takaluukun kahdeksan kierrettä vielä vahvasti maalissa. -tapsa-
FD100L Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2022 48 minuuttia sitten, tailke kirjoitti: Pitäisi putsailla maalauksen jälkeen kierteistä maalia, mutta omista kokoelmista löytyy 3/16" ruuveille vain Whitworth kierretappi. Ehdin sillä jo "pilaamaan" MKII mittariston kiinnitysmutterit tulipellistä. Nyt kysymys kuuluukin: onko tönärillä ja kierrekammalla tunnistettu 3/16"-32 kierre samakuin 10-32 kierre? Kooklettamalla ei löytynyt (minä en löytänyt) kierretappia kuin 10-32 kierteelle. Takaluukun kahdeksan kierrettä vielä vahvasti maalissa. -tapsa- Moro, pitää tarkistella, mulla on iso laatikollinen tuumasia kierretappeja ja pakkoja.
minorv8 Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 20. Lokakuuta, 2022 Pitäis olla. Tosin briteistä ei ole koskaan ihan täyttä varmuutta... https://www.gewinde-normen.de/en/unified-fine-thread.html FD100L 1
tailke Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2022 Tämä ongelma ratkesi, ostin Kuopiosta 10-32 kierretapin. FD100L 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään