karvalakki Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2022 (muokattu) Ostan R53 konepellin. Olisi ihan täydellistä jos löytyisi Electric Blue värisenä. MUUT OSATARPEET ON TÄYTETTY, eli ei tarvetta muille osille enää. Muokattu: 1. Lokakuuta, 2022, käyttäjä: karvalakki Tavarat hankittu, tarve poistunut.
4minis Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 Kaipa ne on samat R50. Olis kaksipuolaisen airbag ja apukuskin myös. T jp
karvalakki Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 3 tuntia sitten, 4minis kirjoitti: Kaipa ne on samat R50. Olis kaksipuolaisen airbag ja apukuskin myös. T jp Airbagit on samat myös R50, jos on ns sporttiratti. Lisäksi auton, R50 tai R53, on oltava 8/2004 tai sen jälkeen valmistettu, jotta sopii tuohon kärryyn.
karvalakki Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2022 20 minuuttia sitten, karvalakki kirjoitti: Airbagit on samat myös R50, jos on ns sporttiratti. Lisäksi auton, R50 tai R53, on oltava 8/2004 tai sen jälkeen valmistettu, jotta sopii tuohon kärryyn. Nyt vasta luin viestisi riittävän tarkasti. Kaksipuolainen = normiratti, eikö niin? Eli ei taida käydä mun autoon, harmi. Entäs apukuskin airbag, milloin auto olikaan valmistettu?
4minis Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 25. Syyskuuta, 2022 Kaipa ne on samat R50. Olis kaksipuolaisen airbag ja apukuskin myös. T jp Vm. 2005
next Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2022 Mulla olis tuolla avo (2004) josta olen miettinyt pistänkö osiksi vai maalaanko ja myyn eteenpäin. Voit heittää tarjousta kaikista noista osista mitä tarvitset vaikka yyveenä. Muut alkuperäisiä käytettyjä osia mutta jäähdytin vain vuoden vanha. Jos saisi menemään edes kolmanneksen osista heti niin tuon voisi purkaa.
karvalakki Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2022 Siis enää muita osatarpeita kuin Electric Blue konepelti olisi kiva.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään