pulla Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2022 Eiköhän tuon voi pestä ja öljytä vaikka K&N ilmansuodattimen huoltopakkaus setillä? JCW/GP alkuperäinen paperinen voi suodattaa hieman paremmin? Mutta tähän hätään sellaista ei ole. K&N setin saisi huomiseksi. Jotkut kertovat taas öljyn sitten kantautuvan tuosta pinnalta joka paikkaan...
Micke Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2022 Omat suodattimet olen pessyt K&N aineilla, merkistä riippumatta. Kannattaa vielä tsekata pitääkö öljyä käyttää ITGn kanssa.
MikaJ Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Nuo K&N yms vastaavat suodattimet ovat sitten sellaisia oravasuodattimia, eli jos sellaista käyttää niin pitää hyväksyä että moottorin elinikä pienenee rajusti. Jos on MAF anturi moottorissa niin silloin ei saa öljytä. Lisäksi harvemmin niillä mitään etua saa, orggis filtterit usein jopa virtaa paremmin…
pulla Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Tahmaisena ITG filtteri tuli paketissa, että jonkinlainen "öljy" siinä pinnassa on.
pulla Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2022 Orginaali JCW/GP nykyään tiskillä n. 120e? Monta kertaa vuodessa vaihdatte, keväällä ja syksyllä?
Igor Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Mahlen originaali on Aeromotorsissa ~80€. Itse säästin viimeksi ja tilasin Boschin, kun maksoi vain 25€. Halvempi hinta näkyi siinä ettei se sopinut paikalleen ilman dremelöintiä. Jos mä nyt oikein tulkkasin noita huolto-ohjeita, niin filtteri vaihdetaan Inspektion II:ssa, eli joka toinen öljynvaihto..?
Mini1380 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Mahlen LX1628 32,61€/kpl tilasin viimeksi 2kpl ja 2 raitsaria niiden ebay kaupasta. https://www.autodoc.fi/mahle-original/2680151 Igor 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään