Micke Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2022 Itse vähän aikaa sitten vaihdoin jäähdyttimen ja ilmaamisessa meni oma aika. Ja kun luulin asian olevan kunnossa, jouduin avaamaan sen ylemmän ruuvin useampaan otteeseen seuraavien viikkojen aikana. Ja kun on airtecin cooleri, ja vasta kätevää on Igor 1
pulla Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 On 27.7.2022 at 10.38, Igor kirjoitti: Termari aukeaa vasta 91°C, joten eipä siellä ylävesiletkussa mikään kierrä ennen sitä. Mulla on se alimmainen ilmausruuvi ollut ruostejumissa niin kauan kun mulla on tuo auto ollut. Onnea vaan sen avaamiseen. Hyvin on siis ilmaantunut ilman että sitä on avannut... Kiitos ja kumarrus. Hyvin lähti ilmat pihalle ja nesteet kiertoon. Alimmainen ruuvikin säästyi koskettelulta. Igor 1
pulla Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2022 Muilta taitaa löytyä pohjapanssari / pohjasuojus? Pitänee varmaan kadonneen tilalle hankkia uusi. Batman...
Igor Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2022 Joku tuommoinen muoviläpyskä mulla siellä on puskurista taaksepäin, mutta vähän eri mallinen mitä tossa yo. kuvassa... netistä löysin tämmösen, näyttäis enemmän samalta kuin omassa:
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään