Jump to content

Kuvat

Sakke

Recommended Posts

Kirjoitettu
Miten tänne liitetään kuvia? Tollo ei tajuu..  :-[ :-[

Kaks vaihtoehtoa:

- kirjoitat [ img ]kuvan_netti-osoite[ /img ]

- valitse valikosta lisää YABBC tagi: alarivi neljäs vasemmalta kuvake. Tämän painallus lisää ton hakasulkeissa olevan jutut. Nämä valikot tulle silloin, kun kirjoitat viestiä.

Niiden sisälle kirjoitat kuvan osoitteen tai www-kuvasta suoraan kopioit kuvan ominaisuuksista sen osoitteen hakasulkeiden sisään. Poista noi hakasulkeissa olevat tyhjät välit, jouduin ne jättään että ko. merkit näkyisi tässä jutussa.

• 4 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[

Eh, tota noin niin...

Siis jos mulla on vaikka kuva omalla koneella, niin mistä mä keksin www-osoitteen?

Eikä saa nauraa, en mä osaa mitään muutakaan..  :'(

Kirjoitettu
Siis jos mulla on vaikka kuva omalla koneella, niin mistä mä keksin www-osoitteen?
Omalla koneellakin olevalle tiedostolle voit laittaa www-osoitteen, mutta olet todennäköisesti ainoa, joka sen kuvan näkee foorumissa. Muilla näkyisi tyhjä laatikko, koska todennäköisesti koneesi ei ole webbi-palvelin. Eli omalla koneella olevia tiedostoja on melko turhaa linkkailla (linkkailun harjoittelu lienee ainoa, missä hommasta jotain hyötyä), kun niitä voit katsoa levyltä kätevämmin ilman foorumia.

Eli hanki ensin nettiosoite (ilmaisiakin löytyy), jonne sitten siirräät tiedostoja. Sitten saat linkattua tiedostoja niin, että muutkin näkee niitä.

Eli, mikäli sinulla on kotikoneessasi internetissä näkyvä kotisivusto, niin kopsaa fileet sinne. Jos ei, niin hanki kotisivusto, jonne voit tiedostoja kopsailla. Vaihtoehto 3 olisi kai se, että hankit tältä foorumilta itsellesi galleriatilaa, jonne voit lisätä kuvia. Olikos tämä viimeinen mahdollista?

Jos sulla on maksullinen laajakaista-liittymä (Kolumbus, Sonera,...), niin sulla ~100% varmuudella on kotisivutilaa vähintään kymmeniä, jopa satoja, megatavuja.

Kirjoitettu

Täällä MINI-kalleriassa on mahdollisuus omaan jäsenkalleria-osioon, mutta se on jätetty toistaiseksi aktivoimatta. Syy > kysynnän puute + sivuston rajallinen kapasiteetti. Tämän mini2:n sivuston kapasiteetti on 250 Mt ja käytettynä reilut 100 Mt. Ilmeisesti loppuvuodesta on toi 200 Mt jo rikki.

Mutta jos kysyntää olisi jäsenkalleriaan, niin sitä pitää harkita.  ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...