Sakke Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2006 Pöh! >:( Miten tänne liitetään kuvia? Tollo ei tajuu.. :-[ :-[
Heppu Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 Miten tänne liitetään kuvia? Tollo ei tajuu.. :-[ :-[ Kaks vaihtoehtoa: - kirjoitat [ img ]kuvan_netti-osoite[ /img ] - valitse valikosta lisää YABBC tagi: alarivi neljäs vasemmalta kuvake. Tämän painallus lisää ton hakasulkeissa olevan jutut. Nämä valikot tulle silloin, kun kirjoitat viestiä. Niiden sisälle kirjoitat kuvan osoitteen tai www-kuvasta suoraan kopioit kuvan ominaisuuksista sen osoitteen hakasulkeiden sisään. Poista noi hakasulkeissa olevat tyhjät välit, jouduin ne jättään että ko. merkit näkyisi tässä jutussa.
Sakke Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Helmikuuta, 2006 :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ Eh, tota noin niin... Siis jos mulla on vaikka kuva omalla koneella, niin mistä mä keksin www-osoitteen? Eikä saa nauraa, en mä osaa mitään muutakaan.. :'(
Guest . Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Siis jos mulla on vaikka kuva omalla koneella, niin mistä mä keksin www-osoitteen?Omalla koneellakin olevalle tiedostolle voit laittaa www-osoitteen, mutta olet todennäköisesti ainoa, joka sen kuvan näkee foorumissa. Muilla näkyisi tyhjä laatikko, koska todennäköisesti koneesi ei ole webbi-palvelin. Eli omalla koneella olevia tiedostoja on melko turhaa linkkailla (linkkailun harjoittelu lienee ainoa, missä hommasta jotain hyötyä), kun niitä voit katsoa levyltä kätevämmin ilman foorumia. Eli hanki ensin nettiosoite (ilmaisiakin löytyy), jonne sitten siirräät tiedostoja. Sitten saat linkattua tiedostoja niin, että muutkin näkee niitä. Eli, mikäli sinulla on kotikoneessasi internetissä näkyvä kotisivusto, niin kopsaa fileet sinne. Jos ei, niin hanki kotisivusto, jonne voit tiedostoja kopsailla. Vaihtoehto 3 olisi kai se, että hankit tältä foorumilta itsellesi galleriatilaa, jonne voit lisätä kuvia. Olikos tämä viimeinen mahdollista? Jos sulla on maksullinen laajakaista-liittymä (Kolumbus, Sonera,...), niin sulla ~100% varmuudella on kotisivutilaa vähintään kymmeniä, jopa satoja, megatavuja.
Heppu Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Täällä MINI-kalleriassa on mahdollisuus omaan jäsenkalleria-osioon, mutta se on jätetty toistaiseksi aktivoimatta. Syy > kysynnän puute + sivuston rajallinen kapasiteetti. Tämän mini2:n sivuston kapasiteetti on 250 Mt ja käytettynä reilut 100 Mt. Ilmeisesti loppuvuodesta on toi 200 Mt jo rikki. Mutta jos kysyntää olisi jäsenkalleriaan, niin sitä pitää harkita. ;)
Oona Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Varmaankin helpoin vaihtoehto kuvan tallettamiseen on mennä esim. tähän osoitteeseen: http://www.theimagehosting.com/ ja tallettaa kuva sinne. Palvelu on ilmainen ja sieltä löydät kuvan osoitteenkin helposti. Sen jälkeen toimit Hepun ohjeiden mukaan niin eiköhän se siitä onnistu. :)
Heppu Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Tai vaikka näin: kun rekisteröidyt villen kuvaan ... ehkä voi tilata samalla esim. digikuvia. Saa palkkioksi 50 Mt albumitilaa itselle tai ystäville. ;) http://www.villenkuva.fi/ Näitä paikkoja löytyy ties mistä ...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään