artwave Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2022 Nokka-akselin ajoituksen säätöventtiili antaa vikakoodia, vaihdoin uudenkin ja samat oireet jatkuvat, eli käy hetken normaalisti ja sitten alkaa kierrokset vaihtelemaan ja tehot häviää. Interwebin syövereistä löysin että säätöventtiilille pitäisi tulla 8-9volttia kun laittaa autoon virrat päälle, tuo ei anna kuin 0,45v, elikkäs onko kellään mitään hajua pitäisikö Minin antaa virtojen ollessa päällä jotain jännitettä säätöventtiilille? Jos pitää niin silloinhan vika ei ole itse säätöventtiilissä vaan sen ohjauksessa.
holkki Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2022 Joo, nuo oireet kyllä viittaa vahvasti siihen solenoidiin. Varmaan N14 moottori, yhdellä solenoidilla? En sähkökuvista kurkkinut, mutta veikkaisin , että tulee suoraan eculta. Lämpötila siihen ainakin vaikuttaa, kylmänä käy hetken hyvin, lämmettyään alkaa kierrosten soutaminen ja huopaaminen...Kannattaa kurkata myös tuolta NAM (North American Motoring) /R56 issue&Problems osiosta, voi löytyä kohtalontovereita...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään