Viiskytkuus Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2022 Tässä joutessani tehä näppäsin - 79 Miniin penkkien verhoilut puretun sohvan nahkasta. Etupenkit on vanhemmasta mallista, ja niihin jouduin tekemään myös uudet patjat. Oon tehnyt näitä harrastuksena parinkymmenen vuoden ajan, kenkien ja muiden nahkatöiden ohella. Seuraavana työnä Miniin on sitten ratti, jonka aion päällystää myös samalla nahkalla. Kuuspulttinen keskiö on jo valmiina. Rungon teen rosterilevystä ja - putkesta. Sellaisen tein jo ensimmäiseen autooni, joka myös oli Mini, seitkytluvun puolessavälissä. Turbo 69, MiniKö, inno75 and 2 muuta 5
mini850 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2022 Ovat kyllä komeet, kelpaa istuskella!
tailke Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2022 Komeaa työn jälkeä: Suomen Newton Commersial, laatu voittaa varmasti brittifirman.
Viiskytkuus Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2022 Aika näprääminen oli tuo ompelu. Ratti on alkuperäisen ratin kokoinen, eli ei tarvi keskimutteria vääntää. Turbo 69, Weikko, FD100L and 1 muu 4
Turbo 69 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2022 Hienoa työtä, olis itelläkin pari rattia, jotka vaatis tuon tason työtä.
FD100L Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2022 Jos ois classic Mini niin tollaset ilman muuta! Viiskytkuus 1
Tepe Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2022 Oisko kiinnostusta tehä samanlaisia penkkejä mustalla värillä?
Viiskytkuus Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2022 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2022 Oon justiin muuttanut ja minulla ei oo tiloja ennen kuin teen tallin. Aikaisintaan ens talven aikana. Ajattelitko keino nahkasta vai oikeasta?
Tepe Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2022 Raportoi Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2022 Keinonahka kävis hyvin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään