Mika Hurtig Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Tytön ministä R50 vm02 oli syttynyt latauksen merkkivalo ja latausjännite tippunut 12v pintaan. Auto nyt vähän hankalassa paikassa. Minkälainen homma on toi laturin irroitus? Joutuuko purkaa minkä verran? Eli onnistuuko helposti ahtaalla parkkipaikalla ilman että tarvi kömpiä auton alle tai purkaa autoa paljon.
niksunaksu Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Laturin vaihtamiseksi pitää purkaa koko etupää pois. puskuri, törmäysrauta, syyläri. Voi kokoeilla ilman että otat syylarin letkuja irti eli laittaisi minin front-end service modeen. Tiukkaa tulee olemaan ilman että syylärin letkuja otetaan irti. Itse olen laturin vaihtanut ja otin silloin syylärinkin pois kun huolsin ahtimen samalla.
karvalakki Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Väittäisin, että onnistuu ilman syylärin irroitusta. Keulan laittaminen huoltomoodiin ei ole läheskään niin iso urakka kuin miltä kuulostaa, mutta helpottaa hurjasti huoltotöitä.
Mika Hurtig Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2021 Mikä toi front end service Mode oikein on?
Mika Hurtig Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Marraskuuta, 2021 Ok. Eli pitää saada jollain keinoilla siirrettyä auto talliin. Vähän on iso operaatio alkaa pihalla sateessa purkaan.
Jykä Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 11. Marraskuuta, 2021 Jos otat jäähdyttäjän irti, niin muista ilmata jäähdytysjärjestelmä kunnolla. Nimimerkki lämmöt tappiin ja korjaamolle ilmaukseen.
niksunaksu Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 12. Marraskuuta, 2021 Sitä vaan pelkään että laturin pultit eivät mahdu tulemaan ulos front end service modessa. Pultit tulevat kuitenkin syyläriä kohti pois ja ovat aika pitkät, ja se laturin 3 kolmas pultti mikä on laturin yläpuolella. Voin kyllä olla täysin väärässä.
FD100L Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Hmm.. sitä vaan, että saiskohan tuota nokkaa tehtyä sellaiseksi "nopeasti purettavaksi"? Onkohan kisakavereilla joitain kikkoja? Hitsisti pultteja ..no, sitten sen näkee kun eka kerran joutuu purkamaan!
karvalakki Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 7 minuuttia sitten, FD100L kirjoitti: Hmm.. sitä vaan, että saiskohan tuota nokkaa tehtyä sellaiseksi "nopeasti purettavaksi"? Onkohan kisakavereilla joitain kikkoja? Hitsisti pultteja ..no, sitten sen näkee kun eka kerran joutuu purkamaan! Siis huoltomoodihan on vähän sillä ajatuksella suunniteltu. Kun se on kerran aiemmin tehnyt, niin seuraavalla kerralla keula onkin auki yhdessä hujauksessa. Hienoa insinöörityötä. Ei se tietenkään mikään sellainen pit-stop juttu ole, mutta silitikin nerokas ratkaisu. Saisi olla muissakin autoissa! Onkohan yleiskorjaamot muuten tietoisia koko hiltomoodin olemassolosta? FD100L 1
Mika Hurtig Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Nyt on auto saatu siirrettyä talliin. Inhimillisemmät työskentely olosuhteet nyt. Löysin youtubesta videon missä kikkailee laturin pois ja paikoilleen ilman keulan purkua. Pitää miettiä että miten sen toteuttaa. Nyt vaan sen verran muuttui hommat että tytöllä ei enää parkkipaikkaa autolle ja se pitänee laittaa sitten myyntiin.
Turbo 69 Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 13. Marraskuuta, 2021 Flippikeulaa näihin uusiin ei ikävä kyllä pysty rakentamaan lain takia, toisin kuin vanhoihin. Tosin kuvassa olevassa ei ole flippi, vaan irrotettava. Joutuu tästäkin yli 20 pulttia aukomaan. . Tehty n.15v sitten, omistaja ei halunnu flippiä. Nyt pajalla moottori rempan takia. Igor 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään