Winha35 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Mitäs öljyä kannattais -04 cooper s lootaan laittaa ja paljonko?
Micke Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Itse olen käyttänyt muutaman vuoden Hondan MTFää ja on toiminut ongelmitta. Alle 15€/L ja menee 1,7L jos muistan oikein.
Kirurgi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2021 Riippuu kai vähä onko tasauspyörästön lukko. Ainakin lukon kanssa olen päätynyt Redline MTL:llään. Vaikka sen sanottiin olevan vähän jäykempää talvella. Saa Motonetistäkin. 2 litran pönttöö. Ni paljon kunnes juu valuu takaspäin... 8 millin kuusio tais olla ainoo työkalu mitä tarvitaan.
Igor Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Mä en ainakaan huomannut MTL:n kanssa mitää erityistä talvijäykkyyttä verrattuna tehtaalla laitettuihin öljyihin (joilla toki oli ajettu silloin 90tkm). Quaifen lukkoperän kanssa olen käyttänyt Redline 75W90NS:ää, koska sen pitäisi auttaa lukkoa toimimaan vähän tarmokkaammin: https://www.redlineoil.com/75w90-ns-gl-5-gear-oil Kylmänä se vähän kangertelee ihan kesäkelilläkin, ja 1-2 vaihteenvaihdot pitää ottaa alkuun melko rauhassa. Talvella en ole sen kanssa ajanut, mutta voisin kuvitella että toi vaan korostuu. Lämpimänä ei mitään ongelmia.
holkki Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2021 Joo, MTL ajettu koko ajan, kesät ja talvet, myös Quiaffe lootassa, hyvin toimii vaihteensiirto myös kylmässä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään