RouZ Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Onko näissä moottoreissa normaalia, että vie öljyä? 5tkm öljynvaihdosta ja tikku ei kastunutkaan enää. Noin 1l lisäyksellä maksimissa Sent from my iPhone using Tapatalk
Tommik Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2021 Jep! Ja jos kaasujalka raskas niin enempi vie. Lienee joku yhteys korkeaan öljynlämpöön... Nyt kun erillinen öljynlauhdutin niin ei normiajossa lämmöt nouse yli sadan niin ei ole tarvinnut jatkuvasti lisäillä..
Igor Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Litra per 5tkm ei kyllä omaan korvaan kuulosta enää normaalilta...
RouZ Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Sitäpä mietinkin, että onko normaalia, vai vienkö pajalle tutkittavaksi, kun saisi mahdollisen vian ehkä liikkeen piikkiin [emoji2273] Vuotoja ei näy, öpohja vähän märkä, mutta ei vuoda maahan astiSent from my iPhone using Tapatalk
karvalakki Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2021 Minusta litra per 5tkm ei ole paha, vaikka auton ei pitäisikään kuluttaa yhtään öljyä. Tuon vertainen kulutus voi syntyä monesta asiasta ja syyn löytäminen voi olla hankalaa. Mitä taas öljyn vuotamiseen tulee, niin en ole ikinä nähnyt autoa, joka vuotaisi niin paljon öljyä että se näkyisi öljytikussa. Öljy on niin näkyisää, että yksikin tippa tekee läikän auton alle, ja esim desilitra muodostaisi varmaan koko auton kokoisen lammikon.
Tommik Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 N14 koneessa tuo on kyllä normaalia. N18 onko tuossa en tiedä. Itse aikoinaan säikähdin kun kuukausi oston jälkeen 90t mittarissa ja tikku oli enää kärjestä märkä. Vanhasta Intercoolerista tuli desi mutta ei tuo turbo ole väljän tuntuinen eikä muutenkaan pössäytä savua. Omasta mielestä huohotinputki kannesta imusarjaan vienee "tasaisesti" öljyä kiertoon. Jos puskee öljyä taas imuputkeen menevästä huohottimesta on jotain ongelmaa kopassa. Omassa catch can kitistä kun ei löydy kuin max 0,5d loppukesästä ennen talvisäilytystä. Isoimpana ongelmana tuosta tulee imukanavien likaantuminen. Onneksi tuo öljy ei vielä ole kullan hinnoissa...
holkki Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2021 Joo, kyllä tuon juuri sietää....ongelmana on vaan se, ettei unohda tarkkailla sitä öljyn määrää, liian alhainen voi kostautua esim. nokkaketjun kiristäjän toiminnassa ja kun kurkkasin n.100 tkm ajettua downpipeä/katalysaattoria, aika nokiselta näyttää....varmaan osa on palanutta öljyä...
timot Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 6. Syyskuuta, 2021 Kyllä N18 konekin meinaa kuluttaa öljyä. 1 litra 10tkm kohti.
Tommik Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2021 Muistetaan lisätä sitä öljyä.. Igor and holkki 1 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään