FD100L Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 25. Heinäkuuta, 2021 Onko kokemuksia tästä? https://www.elekma.com/icarsoft-bmm-v20---bmwmini-vikakoodinlukija Oon kyllä ajatellu hommata PC käyttöisen, mutta..
cooperpää Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2021 juu itellä on tollanen,aika vähän oon käyttäny mutta kun r56 alko pätkiin niin näytti hyvin mitkä puolat on rikki ja huoltovalojen nollaus käy helposti.vähän tallennustilaa päivityksille,ilman muistikorttia ei mahdu bmw ja mini päivitykset
cooperpää Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 31. Heinäkuuta, 2021 siis mahtu suomenkielen ja mini päivitys koneeseen ilman muistikorttia just ja just
FD100L Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2021 15 tuntia sitten, cooperpää kirjoitti: juu itellä on tollanen,aika vähän oon käyttäny mutta kun r56 alko pätkiin niin näytti hyvin mitkä puolat on rikki ja huoltovalojen nollaus käy helposti.vähän tallennustilaa päivityksille,ilman muistikorttia ei mahdu bmw ja mini päivitykset Ok. Niin tosiaan onhan siinä toi muistikorttipaikka. Kiitos kommentista/ kokemuksista, itse harkitsen vielä..
Tommik Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2021 Sain kuitattua airbagin valon Bilteman lukijalla 15-1374 Oli useampi Mini valikossa https://www.biltema.fi/autoilu---mp/korjaamovarusteet/testauslaitteet/vikakoodinlukijat/diagnosointityokalu-bmw-2000043072 Näyttäisi olevan sama laite kuin Ancel BM700 next and Igor 2
next Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Täytyy itsekkin sijoittaa kun ei aina toi läppäri jaksa pelata kun olis pikaseltaan tarve.
FD100L Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2021 Jaa..a, kumpikohan olisi luotettavampi laite toi Carsoft vai Biltema? Kas siinä pulma.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään