Meiju Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Hei. Apua...Mini Clubmannini joutui ilkivallan kohteeksi täällä Porissa ruokakauppakeikalla. Ajovalon vieressä oleva kromin värinen osa varastettiin. Olisiko jollakin tietoa mistä saisin puuttuvan osan? Olen yrittänyt netistä etsiä sitä, mutta onnistumatta. Ajovalosta kuvat luotteenä. Kiitos jo ennakkoon. T: Meiju
next Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Ei sitä ole viety. Noista menee poikki noi muovit ja lentävät ihan huomaamatta ajaessa. Kyseessä kuitenkin pesurin kansi joka nousee jatkuvasti ylös ja alas. Rekisterinumerolla(vin koodilla siis) itse hain oikean osanumeron ja ebaysta tilasin. Kalliimmalla saa tiskiltäkin haettua.
Meiju Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Kiitos tiedosta. Ei vain ole aiemmin minun Mineissä käynyt näin.
next Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2021 Jos haluat tutkia osan numeron millä saat haettua uutta niin katso se vinkoodin 7 viimeistä ja iske tuonne. Sieltä sitten selata valoihin jne. https://www.realoem.com/bmw/enUS/select
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään