Jump to content

Cooper s -04

Winha35

Recommended Posts

Kirjoitettu

Morjens. Kyse minin valoista, vasen pitkä, oikea lyhyt ja joitakin parkkeja pimeenä. Polttimot tietysti ehjät, virtaa ei tule kuin jotain 3 volttia niihin jotka ei toimi. Oliko tässä jokin ohjausyksikkö joka ois sökö, en ainakaan löytänyt sulakkeita.

Kirjoitettu
15 tuntia sitten, next kirjoitti:

BCU vika luultavasti.

Birmingham city university? (vitsi)

Mulla ei toimi kuskinpuolen ajovalon korkeussäätö, mutta se taitaa olla onneksi vaan mekaaninen vika? Joko moottori tai :

Kirjoitettu

Joo sitä ei taida yleisimpien vikojen listalla.

Omassa jätti ajovaloja päälle, parkkeja tai koko takapään valot. BCU eli siinä apparin jalkatilan laatikossa oli vika, tai lähinnä ensin johtosarjassa ja sitten itse ecussa.

Briteistä sopiva tilalle ebaysta ja taas mennään.

Kirjoitettu

Tää olikin uus tieto että joku näitä korjaa täällä. 

Ens kerralla kysyn sieltä itsekkin. Oli meinaan sen verran paska operaatio kun piti itse siirtää se ajoneston siru.

Kirjoitettu

Noo, tuosta R50/53 BCUn korjaamisesta ei oo omaa kokemusta, mutta tämä E-sarjan bemut ja R56 sarjan Minit pystyy korjaamaan, tietty varauksella, mutta aina kannattaa kysyä!

• 3 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu
On 25.6.2021 at 13.47, next kirjoitti:

Tää olikin uus tieto että joku näitä korjaa täällä. 

Ens kerralla kysyn sieltä itsekkin. Oli meinaan sen verran paska operaatio kun piti itse siirtää se ajoneston siru.

Oliko millanen operaatio tehdä?

Kirjoitettu
35 minuuttia sitten, Tertsi kirjoitti:

Oliko millanen operaatio tehdä?

Ihan kohtalainen kun on pintaliitos vehkeet käytössä.

Ajonesto siru/avaintieto jne palikka piti siirtää toisesta toiseen. Tämähän ei sitten toimi kuin tietyn mallisella BCU yksiköllä. Googlaamalla löytyy, voin koittaa huomenna itsekkin etsiä ohjeen millä tarkistaa onnistuuko.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...