kemini Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2021 Olen yrittänyt etsiä HIF44 kaasuttimeen AKN-neulaa, mutta ei ole minun hakuyritykset tuottaneet tulosta. Ainakaan Burlen ja nuo vakiokaupat (Minisport, -spares ja -mania) ei näyttäneet listoillaan moista. Onkoha joku paikka josta vois vielä yrittää?
minorv8 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Oletko varma tuosta neulan koodista ? Mun kirjat ei ainakaan tunne moista neulaa.
kemini Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2021 WinSU v.2.6 antoi tuollaisen koodin ja on mulla joku muukin listaus, josta tuo koodi ja neulan mitat löytyy, mutta ei tuota myytävänä ole löytynyt.
tailke Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Minkälaiseen peliin HIF44 on menossa, jospa tieto auttaisi oikean neulan löytymiseen.
kemini Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Metron 1293 A+/ HIF44/ K&N korvaus filtteri/ Torquemaster-imus./ stage3/37*29ventt./ Kent MD266/ 1,5:1 nost./ A+-laatikko/ 165/60R12/ 2.95:1 välitys/ LCBmed+RC40 2-vaim./ 123ignition-jakaja. Tuossa kait enimmät.
minorv8 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Aika mieto paketti. Vois huvikseen kokeilla jopa MG Metron nelaa ja lähteä siitä liikkeele. HiF44:ssä on 0.100 tuuman suutinputki joka vaatii Bxx neulan. Axx neulat on .090 tuuman suutinputkelle.
tailke Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Haynesin SU kirjan mukaan AKN ja A9 ovat ainoat 0.100 neulat. MG Metron neula on samaisen kirjan mukaan NZX8011 eli BDL. Paketti vaatis pikkaisen "rajumman" nokan niin olisi varmaan toimivampi. Menee hyvä tavara mielestäni hukkaan. Omissa peleissä on yleensä ollut kotikutoinen neula.
kemini Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Metron neulalla ajelin aiemmin, mutta en saanut sitä pelittämään tuon kannen vaihtamisen jälkeen. Viime kesänä ajelin BDG-neulalla, jota hieroskelin sopivammaksi. Loppukesästä alkoi jakaja heittelemään ajoitusta +-4 astetta ja jäi enemmät neulan hieromiset tekemättä. Nyt on tulossa uusi jakaja, jos taas pääsis kokeilemaan. Tuo nokka on tuollainen, "kun sain niin halvalla", mutta ei kait tuo kansikaan ihan optimi ole noihin mun pitkän matkan ajeluihini. Sekin on kylläkin toisen hylkäämä.
minorv8 Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2021 BDG neulasta vähän rikkaampi on turbo-Metron BDD. Mutta helpompaa (ja halvempaa) kyllä on jos on suunnilleen hyvä neula ja hieroo siitä mieluisan. HIFfiin on kolmea eri jousta kammioon, niiden kanssa voi myös tehdä hienosäätöä. Ja kammion öljyn, jne jne.
Kimi Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2021 http://www.mintylamb.co.uk/suneedle/
kemini Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2021 Mintylambin sivuilla olen noita neuloja vertaillutkin ja kammion jousi on nykyään keltainen versio. Odotuttaa nuo nopeusmittarin välitykset ja virranjakaja, ettei pääse asioissa eteenpäin.
Kimi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2021 Akn ja BDL lähes identtiset. Et kyllä huomaa noissa mitään eroa.
kemini Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2021 Kuinka monta astetta alipainesäädin yleensä vaikuttaa sytytysajoitukseen enimmillään? En löytänyt omista opuksistani muuta kuin alkamis- ja päättymispaineen.
hezekiel Kirjoitettu 3. Toukokuuta Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta Jatketaan neuloista, HS4 kyseessä tällä kertaa. Sain auton ajoon koneremontin jälkeen ja putkeen on asennettu laajakaistalambda + seosmittari. Huomasin, että kevyessä kiihdytyksessä vetää helposti laihemmalle kuin tasakaasulla kruisatessa ja moottorijarrulla vastaavasti menee hyvinkin rikkaalle. Taitaa osittain olla kaasuttimen rakenteesta johtuva juttu, jota ei voi neulaa muuttamalla korjata? Onko mitään vinkkiä mistä voisi arvioida millä korkeudella mäntä on missäkin ajotilanteessa että osaisi sanoa mitä kohtaa neulasta pitäisi muuttaa? Mietin että jos uhraisi yhden neulan johon viilaisi pari lovea niin mittarissa pitäisi näkyä aina kun mennään niiden kohdalla. Onko muuta kuin Gopro-kamera ilmanputsariin? Männän asentoanturia en ala rakentamaan
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään