STP Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2021 Millaisia etupenkkejä ootte laittanut nuihin? Tässä pähkäilen istumismukavuutta. Sais olla selkä ystävälliset, kun tulee paljon ajettua, mutta takapenkillekkin pitäis vielä jäädä jalkatilaa, ja käynti sinne helppoa. Niskatuki olis plussaa. Mitkähän olis hyvät?
inno75 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Mulla oli Recaron, vm 1976, säädettävät penkit. Pitkällä matkalla hyvät, mutta kalliit. Kiinnitys Minin alkuperäisiin kiinnityskohtiin + takaa lattiaan.
minorv8 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Mulla oli Clubmanissa jotkut Opelista lähtöisin olevat Recarot. Tosi hyvät istua, toki takapenkille kulku ei maailman helpointa. Tallissa pyörii nytkin joutilaana samanlaiset penkit Miniin tehdyillä kiinnityksillä.
Turbo 69 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Miulla keltasessa kanssa Opelin recarot, maksoivat purkaamolla satasen. Verhoilu teki sitten vähän enemmän...
Purtsi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2021 Mulla on ollut Gti Mitsun, 928 Porschen ja nyt Corbeau RRS:n kippipenkit Minissä. Se takapenkin jalkatila ei nyt ikinä voi tollasilla penkeillä olla yhtä iso mitä vakiopenkeillä.
hartsa112 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2021 Multa on nyt Fordin recarot -90 alusta, kippaavat, mutta hiukan nahea kulkea takapenkille. Kaksin varsin hyvät, pitkiäkin siirtymiä tullut ajettua itsekseen. 4 aikuista mahtuu matkustamaan, mutta kuski ei ehkä saa juuri leveillä kun joku aikuinen istuu takana. Aiemmin oli jotkin Recarot sanoisin hiukan vanhempaa mallia, myyjä muisteli jtn GT Mazdaa (itse en ole vastaaviin törmännyt). Luulen että ne oli ihan tarvike Recarot, selkänojan säätö sekä kippi molemmilla puolilla oli. Niissä oli ainoa ongelma leveä istuin osa -> ulkoreunat ovissa kiinni ja sisäreunat melkein toisissaan. Vanhemmista löytyi kuva.., hyvät oli matkustaa kyllä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään