minapamina Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 1. Maaliskuuta, 2021 Ostetaan: isompi välijäähdytin (Airtec, GRS, GP jne.) Cold air intake (Vissiin JCW ja Orranje Stealth ainoat järkevät) Isommat jarrut, esim. r53 JCW, r56, r56 JCW(levyt, palat, satulat, koko roska) Lukko, joko OEM tai 3rd party Plussaa jos tavarat pk-seudulla. E: poistettu ostetut rojut E2: muokattu ostoslistaa
minapamina Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2021 Otetaan ylös. jos jollain on vielä nurkissa jotain.
Igor Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Noista "cold air intakeista" ainoat vakiota paremmin toimivat taitaa olla JCW ja Orranje Stealth, eli ehkä kannataa metsästää niitä. minapamina 1
minapamina Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Okei, aika vaihtelevaa tietoa tuntuu noista olevan, joku sanoo että aftermarket osat toimii paremmin, joku taas sanoo että vakiota huonompia. Mutta hyvä tietää että vain JCW/orranjen osat vakiota parempia, niin tietää keskittyä niihin.
Micke Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Orranjen vastaavan pystyy tekemään myös itse. Nykyään löytyy 3D malleja osista jotka pitää vain tulostaa ja muokata vakio kansia. Minulla pitäisi olla jossain ylimääräinen jos haluaa sen tehdä itse.
minapamina Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 4 hours ago, Micke said: Orranjen vastaavan pystyy tekemään myös itse. Nykyään löytyy 3D malleja osista jotka pitää vain tulostaa ja muokata vakio kansia. Minulla pitäisi olla jossain ylimääräinen jos haluaa sen tehdä itse. Hmm,onko jossain linkkiä tms? Teoriassa kaverilla saattaisi olla vehkeet, jos vaan oikeasti tietää mitä pitäisi tehdä. Vähän se Orranjenkin vaikutti hazardilta, pitää porata reikiä jonnekkin palolevyyn vai mikä onkaan.
Micke Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2021 https://www.thingiverse.com/thing:3369054 minapamina and Igor 2
Igor Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2021 18 hours ago, minapamina said: Hmm,onko jossain linkkiä tms? Teoriassa kaverilla saattaisi olla vehkeet, jos vaan oikeasti tietää mitä pitäisi tehdä. Vähän se Orranjenkin vaikutti hazardilta, pitää porata reikiä jonnekkin palolevyyn vai mikä onkaan. Se reikä pitää joka tapauksessa tehdä. Siis siihen ilmaboksin takana olevaan muovikaukaloon. Se on melko pehmeää materiaalia. Jos jokin cold air intake ei sitä reikää tarvi, niin silloin se ei saa yhtään sen enempää raitista ilmaa kuin vakiokaan. minapamina 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään