klintti Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2021 Morjes, itselläni olisi vielä tämän kuun loppuun mahdollisuus ladata karttapäivitykset ilmaiseksi Mini Connected -sivulta, mutta ohjeiden mukaista Download Manager ohjelmiston (mac/win) lautausmahdollisuutta ei löydy, eikä myöskään paikkaa jonne auton VIN-numeron voisi syöttää jotta näkisi mikä on tuorein saatavilla oleva kartta. Onko joku onnistunut vastaavanlaisessa päivityksessä vai pitääkö sittenkin marssia valtuutettuun huoltoon, jotta tämän saisi tehtyä Itselläni on alla Ruotsin tuonti Countryman SE All4 (F60) joka on tehty 2/2018 ja vasta 3/2018 valmistuneista malleista lähtien tuetaan nykyista Mini mobiiliappia ja tämä voi myös olla syynä miksi Mini Connected -sivusto ei anna mitään järkevää mahdollisuutta vaikka olen itseni ja autoni sinne rekisteröinyt. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Pullis Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Mulla on 2019 Ruotsin tuonti ja oon pari kertaa ladannut sieltä uusimman kartan ilman ongelmia. Joskus viime vuonna sieltä Connect:stä vaan latasin koneeseen sen donwload managerin ja download manager kysyy sitten sen VIN-numeron. Tää ei tietty auttanut sua, koska mulla se näkyi siellä ongelmitta. Uusin kartta versio on 1-2021 mikä siellä on saatavana. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
klintti Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 18. Helmikuuta, 2021 Jep, tämä näyttää kulminoituvan tuohon 3/2018 lukemaan, eli jos auto on valmistunut tuota myöhemmin on siinä uudempi Head Unit jota Mini Connected applikaatiot tukevat ja tätä vanhempiin homma toimii tuurilla jos ollenkaan. Pitää tutustua siihen mitä netin ihmeelliset syöverit tarjoavat avuksi tuohon mikäli huolto ei syystä tai toisesta kykene järkevästi auttamaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
mjp01 Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2021 Ainakin https://***.co/ toimi mulla ok kun päivitin 2017 mallin kartat uusimpaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Pullis Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Jaa Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2021 Samat kokemukset tosta sivustosta. Päivittelin aikoinaan X1:n kartat sitä kautta ja hyvin toimi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään