karvalakki Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2021 Onko niin, ettei polttoainesuodattimen vaihto kuuluu huolto-ohjelmaan R50/R53 Mineissä lainkaan? Näköjään varaosaluettelokaan ei tunnista suodatinta huolto-osaksi. Vaihdoin sen kuitenkin tyttären Miniin kun yllättäen suodatin löytyi paikallisesta ketjuihin kuulumattomasta varaosaliikkeestä hyllystä. Alkuperäinen suodatin oli aivan uskomattomassa saastassa ja suodatinkotelo täynnä mustaa litkua, joten vahvasti suosittelen vaihto-operaatiota vaikka se ei tosiaan taida ohjelmaan kuuluakaan. Tällä osanumerolla sen saa tilattua: 16146757196
next Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2021 Vaihdoin itse kun tuhosi pumpun E85 siirtymisen yhteydessä. Oli aivan tukossa itselläni ja musta myöskin. Pumppuna mulla on vieläkin aemin pumppu kun se vakio oli aivan saakelin kallis(349€ silloin). Mutta hyvin toikin on tuolla pelannut.
Igor Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2021 Joo ei sen vaihto pahaa tee. Mä olen vaihtanut sen 110tkm ja 210tkm kohdilla, molemmilla kerroilla suodatin oli toki mustunut, muttei siellä pahemmin kuonaa ollut. E85 ollut polttoaineena suunnilleen 100tkm lukemasta asti.
MikaJ Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2021 Musta se on hetken käytön jälkeen kun kerää hiilipölyn pumpusta, ei sitä kannata säikähtää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään