paspartuu Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2005 Voisinpa tällasellakin ajella... 8) 8) 8) http://www.leftlanenews.com/2005/12/21/new-images-of-the-2006-dodge-challenger-concept/
Oona Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 28. Joulukuuta, 2005 Tai nippa-nappa ehkä myös tällä: http://www.fordvehicles.com/fordgt/ ;D 8)
scooper Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Raportoi Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Tuo uusi Challallaa olisi todella maukas. Mutta älkää kertoko mun jenkkiautoileville frendeille, että nimenomaan sanoin tuon uuden version olevan minun makuun :-X Siitä saattaisi tulla tilanne päälle ;D
Antti Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Challengerihan oli tapposiisti! Mistä tahansa suunnasta yhtä tyly kuin alkuperäinen. Joka pitäis kyllä saada joku päivä, mutta kun ne automaatit ei vaan ole mun juttu vaikka kuinka olis vääntöä... Kai nekin vanhemmiten alkaa kelvata mutta ei perkele vielä..
paspartuu Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Viralliset kuvat julkaistu Challengerista: http://www.autoblog.com/2006/01/08/dodg ... d-release/
Guest Nuno Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2006 Viralliset kuvat julkaistu Challengerista:http://www.autoblog.com/2006/01/08/dodg ... d-release/ Siis häh?: "Powertrain and Suspension: Engine: 6.1L Hemi (425hp@600rpm/420ft.-lbs@480rpm) Drivetrain: RWD/ 6-speed-manual Suspension: Short/long-arm Independent Front Tire Size: P255/40R20 Wheel Size: 20"X 9" Outer Diameter: 29.76" (777mm) Rear Tire Size: P265/45R21 Wheel Size: 21"X 10" Outer Diameter: 29.76" (756mm)" Tossa on varmaan typo noissa tehoissa ja väännöissä noiden kierroslukujen osalta, vai ilmottaako nuo ameerikkaalaaset nuo tuolla lailla? Ja on pojat laittanu sitten miehekkäät kiekot pyörimään nurkkiin! Löytyisköhän noihin nastarenkaita? ;) n.
scooper Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Joo... ovat typottelleet teho/vääntö-kierrosluvut. Mikäs se olikaan tuon "jalkavääntölukeman" kerroin metriseksi? EVT Ja mikäs se hinta olikaan :P ;D EDIT: Pounds-force feet, kerroin 1,356 metriseksi -> ~570Nm vääntöä :P
scooper Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 ConceptCamaro...ei ole ihan Challengerin veroinen mielestäni... ja eihän sen kai Challengeria pitänyt muistuttaa. Ei tuossa paljoa vanhaa Camaroa ole jäljellä.
Heppu Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 ConceptCamaro...ei ole ihan Challengerin veroinen mielestäni... ja eihän sen kai Challengeria pitänyt muistuttaa. Ei tuossa paljoa vanhaa Camaroa ole jäljellä. On ainakin kokoa pakoputkenpäillä eli pääsis piireihin teinien porukoissa helposti. ;)
Wile Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Tuo Camaro on vähän huti. Kävin tässä yksi päivä miettimään, että mikä oli ensimmäisiä ns. mainstream-retroautoja (hahah mikä sana :D)? BMW Z8 tulee ekana mieleen, vai ehtiköhän Beetle sittenkin ensin... Aika hyvin on Z8 pitänyt hintansa Saksassa, mitä Mobilesta katselin. Ovatko nuo sitten niin haluttuja, luulisi että 911 Turbo tai 360 Modena houkuttaisi potentiaalista ostajaryhmää kuitenkin enemmän... ::)
paspartuu Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2006 Ei tuossa paljoa vanhaa Camaroa ole jäljellä. Tästä voi vähän verrata:
Oona Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Eipä tarvitsisi miettiä kumman näistä ottaisi... kyllä tuossa uudessa versiossa on auton alkuperäinen henki täysin kateissa.
Hiffe Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Kävin tässä yksi päivä miettimään, että mikä oli ensimmäisiä ns. mainstream-retroautoja (hahah mikä sana :D)? BMW Z8 tulee ekana mieleen, vai ehtiköhän Beetle sittenkin ensin... ::) Nissan Figaro jo vuonna 1991. Ihan selvä retroauto, vaikka ei sinänsä kai ookaan kopio mistään vanhasta. http://www.iobjects.co.uk/figaro/figaro.html Britithän ei sitäpaitsi muuten ole varsinaisesti retroilua koskaan lopettaneet/aloittaneet, vaan sikäläisten pikkutehtaiden urheiluautoissa on aina löytynyt vanhan näköisiä autoja uudella tekniikalla :)
scooper Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Nissan Figaro jo vuonna 1991. Ihan selvä retroauto, vaikka ei sinänsä kai ookaan kopio mistään vanhasta. http://www.iobjects.co.uk/figaro/figaro.html Britithän ei sitäpaitsi muuten ole varsinaisesti retroilua koskaan lopettaneet/aloittaneet, vaan sikäläisten pikkutehtaiden urheiluautoissa on aina löytynyt vanhan näköisiä autoja uudella tekniikalla :) Mistäs mä muistelin, että Figarossahan oli esikuvana vanha Mini.
Wile Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Nissan Figaro jo vuonna 1991. Ihan selvä retroauto, vaikka ei sinänsä kai ookaan kopio mistään vanhasta. Niin no lähinnä tarkoitin juuri noita "kopioita" vanhoista. Z8:kin perustuu Bemarin 507:aan .
Oona Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 22. Tammikuuta, 2006 Tai nippa-nappa ehkä myös tällä: http://www.fordvehicles.com/fordgt/ ;D 8) Tässä Top Gearin videoklippi Ford GT40:n koeajosta. Siinä on mainiosti havainnollistettu se, miten uskollisesti alkuperäisen GT:n muotoilua on kunnioitettu ja miten upea auto kaiken kaikkiaan on. Edelleenkin pidän tätä ehdottomana ykkösenä tuotannossa olevien retroautojen saralla ja omana (vielä ;D) toteutumattomana unelmana... ;) http://video.google.com/videoplay?docid ... q=top+gear
scooper Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Finnshark:sta huomasin tällaisen jutun C5:sta C1:n.
Oona Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Ihan käsittämättömän hieno auto! Tyylikkäästi toteutettu, vaikka on ollut melko haasteellista lähteä tekemään uutta versiota 62:sta, joka on ehkä kaunein Corvette kautta aikojen. :)
Guest . Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Nissan Figaro jo vuonna 1991. Ihan selvä retroauto, vaikka ei sinänsä kai ookaan kopio mistään vanhasta. http://www.iobjects.co.uk/figaro/figaro.html Britithän ei sitäpaitsi muuten ole varsinaisesti retroilua koskaan lopettaneet/aloittaneet, vaan sikäläisten pikkutehtaiden urheiluautoissa on aina löytynyt vanhan näköisiä autoja uudella tekniikalla :) Näin tuollaisen - vieläpä samanvärisenä - Lontoossa viime tiistaina parkissa kadunvarressa, kun katsoin pubin ikkunasta ulos. Tarkoitus oli ottaa kuva ruokailun jälkeen, mutta auto ehti poistua paikalta. Lontoossa näin myös yhden vanhan Minin, joten eipä niitä talvella liiku sielläkään paljoa. Kaveri oli nähnyt lisäksi yhden muurattuna kaupan seinään (näkyi puolet) ja toisen tekniikan museossa halkaistuna. :( No, sentään yksi oli siis jätetty tuhoamatta ja oli ajossa Englannin talvessa...
scooper Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Ihan käsittämättömän hieno auto! Tyylikkäästi toteutettu, vaikka on ollut melko haasteellista lähteä tekemään uutta versiota 62:sta, joka on ehkä kaunein Corvette kautta aikojen. :) Joo, mä ajattelinkin, että sua ainakin kiinnostaa toi juttu.
paspartuu Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Laitan tän tänne...Onhan tässä mukana Ford GT... http://media.putfile.com/Top-Gear---Zon ... k-in-Paris Onneks mulla ei oo superautoa... :P :P
Oona Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Joo, onhan siinä etunsa... pääsee parkihallista ulos pysäyttämättä koko Pariisia! ;D
Oona Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 OT: Mutta vielä täytyy sanoa, että kyllähän tuo MINInkin nokka kahisee esim. korotettujen suojateiden kohdalla, mikäli ei muista vauhtia ajoissa hiljentää, puhumattakaan teistä, joita ei ole pieneen hetkeen aurattu... MINIhän sen sitten auraa. ;D
Wile Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Helmikuuta, 2006 Kuka ylipäänsä vie superauton a) Parkkihalliin b) Pariisiin c) Pariisiin ja parkkihalliin? ;)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään