Seba Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Hellurei. Tuoreena ministinä heti kärkeen iski tällainen odotettuhko pulma. Olen foorumia aiheesta jo aiemminkin lukenut ja kun tehostin piti jo ääntä aiemmin niin oli tiedossa että kohta se sanoo sopimuksen irti ja eilen sitten tämä päivä koitti. Kysymys on lähinnä siitä että aluksi syttyi latausvalo ja sitten pimeni tehostin, mutta ihmetystä aiheuttaa se, että samalla auto lopetti lataamisen ainakin tupakansytyttimestä näyttävän jännitteennäyttäjän mukaan. Eli kun noissa nyt on sähköllä toimiva tehostin niin millä todennäköisyydellä se on nyt sitten tehostin paskana, vai menikö siitä laturi? Jos laturi kilahtaa niin ottaako se tehostimen pois päältä suoriltaan vai vetääkö tehostin hajotessaan jonkun oikarin ettei laturikaan toimi vai voiko ne lottoajan tuurilla mennä molemmat kerralla sököksi? Ei noussut savuja tai haissut palaneelta tai moista mitä täältä on lukenut väellä käyneen. Tilaanko sitten kerralla molemmat osat vai miten lähestyä ongelmaa fiksuiten?
Turbo 69 Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Jos laturin valo syttyy tai muuten on akun lataustila heikko, yleensä pudottaa pois eniten virtaa vievät laitteet. Minin sähköinen ohjaustehostin pitää normaalistikin vähän ääntä. Eli katsoisin ensin laturin, lataako. Ja samalla lataisin akun täyteen. Saattaahan se akkukin olla jo kaput.
TKG Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Tehostin ei toimi jos laturi ei lataa, S_61 kytketty laturille tehostimen ohjaimelta. karvalakki 1
Seba Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Okei. Näin mä vähän uumoilinkin. Pitää siis pistää akku latinkiin ja mittailla lataus paremmin. Vielä en oo ehtinyt tsekkailla kuinka paljon pitää purkaa että saa mokoman irti, onko kokemuksia kuinka veemäinen homma on tehdä pihassa vai pitääkö säästää hermoja ja kiikuttaa pajalle?
karvalakki Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 4. Lokakuuta, 2020 En tiedä mikä Mini on kyseessä, mutta R53:ssa laittaisin keulan huoltoasentoon, ja laturi on sen jälkeen helppo irroittaa. R50:ssa taitaa helpoin tapa olla irrottaa ensin imusarja. next 1
Seba Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Onko tuo nyt sit R52 kun on 2004 cabrio? Ihan perus 1,6 ei S
next Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Muuten tekisin kuten karvalakki meinas mutta en irrottaisi imusarjaa. Sen saa sieltä puljattua välistä pois kunhan keulan tosiaan purkaa siihen huoltoasentoon ja jaksaa sitä kieritellä siellä. Jotenkin oli muistikuva että joutu purkamaan jotain kuitenkin edestä vielä. Mulla siis sama R52 2004 cabriolet.
next Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Ai niin ja tehostin huutanut 64tkm aina nyt 135tkm asti jo 8 vuotta. Laturi tiputtaa tosiaan ison kasan kaikkea pois kun ei lataa. Rättikatto hidastui jo vuotta ennen laturin hajoamista ja palautui kun se vaihdettiin. Ilmeisesti oli ladannut jo heikommin sen vuoden verran.
Seba Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Katto lienee toiminut ihan hyvin jos sen kuuluu 15 sekunnissa mennä auki tai kiinni? Aika heikko esitys kyl jos alle 170tkm menee laturi. Mutta kai se on uskottava Tiistaina hajosi laturi pakusta ja heti perään ministä. Paku on kuitenkin lähes 400 ajettu niin se on ihan hyväksyttävää että osat alkaa poksuu.
next Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Tosta meni laturi jossain 120 kohdilla, meni toisaalta laatikkokin samoilla lukemilla. Tai perä sieltä hajos mutta vaihdoin koko lootan. Rutinohvi tää on mutta halvat osat ja kiva ajaa niin mikäs tässä Katto oli ostaessa nopeampi ja sitä rasvailin ja ihmettelin kun se tosiaan oli hidastunut ja esimerkiksi ei jaksanut uudellakaan akulla avata kattoa normaalisti. Se tosiaan loppui uudella laturilla kun ei akku jäänyt enää vajaille latauksille.
Mini1380 Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 5. Lokakuuta, 2020 No ei 170tkm nyt mitenkään huonosti ole laturilta, vaihdellaan niitä paljon pienemmilläkin kilometreillä ja autossa missä on sähkökäyttöinen rättikatto/sähköinen ohjaustehostin jne. joutuu laturi vielä kohtuu kovillekkin.
sami_espoo Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2020 Moi R50 mahtuu ottamaan laturin pois kun vaan irrottaa ylävesiletkun pois tieltä.
Seba Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2020 Mahtuuko venkslaamaan hihnan takaisin sillai myös?
sami_espoo Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2020 Onnistuu laitto. Itse kun vaihdoin laturin ja piti käyttöhihna kiristää niin laitoin räikkäliinan väliin ja kiristin sillä kiristimen jos ei ole virallista työkalua siihen.
Henis Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 15. Helmikuuta, 2021 Itsellä nyt sama ropleema, 02 r53, 220k rullattu. Auto käymään, ei mitään onkelmaa, +-20min ajoa ja parkkipaikalla kun löin pakin päälle ja ratin lukkoon niin akunvalo syttyi ja ohjaustehostin sammui. Muutama voimasana ja multimittari käteen, akun navoilla 11.5v ja tippui kokoaika vaikka auto päällä. Vanhan focuksen laturiin vaihdoin hiilet ja tuli sillä kuntoon, onko näissä sama mahdollista vai kannattaako vaan tilata samantien uusi?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään