Jukka Rantala Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Moikka.ratissa pienehkö klappi mitä pitäis tehdä.Katsastuksessa eivät puuttuneet.Itse olen tottunut siihen.kysees One 03.
karvalakki Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Olikos se niin, että näissä väljenee ne ohjauspylvään murrosnivelet? Googlaamalla steering spindle saa aiheesta osviittaa. Tokihan vika voi olla myös ohjausvaihteessa. Minullakin on kyseinen väljyys toisen Minin ohjauksessa, mutta se on niin pientä, etten ole vielä saanut ajoiksi tutkia asiaa sen enempää. Jukka Rantala 1
Jukka Rantala Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Takka.Juu ohjaus tehostin tohon on uusittu joku vuosi sitten.Mä kyl epäilen murrosnivel juttua.Viime kat oli jo sama klappi ja auton alusta nivelet kelpas ainakin katsurille eikä puhunut klapista mitään.Mua se ei haitaa enään kun tottunut.Mutta kuinka pahaksi se voi tulla.
Khato Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2020 osanumero: 32306870777 Tuota ajattelin itsekin vaihtaa kun alkoi olla vähän klapia ajettaessa motarilla ja ohjaus kävi myös melko raskaaksi jossain vaiheessa. Silloin vaihdoin pumpun ja nyt tuo klapi pitäisi korjata.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään