karvalakki Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2020 Moi! Mikä on oikea tapa ilmata R53:n jäähdytysjärjestelmä? Virallinen korjausopas puhuu vain jostain alipainejärjestelmällä ilmaamisesta. Tein BMW tyyliin, eli ilmausruuvi auki, lämppäri kuumalle, järjestelmä täyteen, pieni lenkki sekä nesteiden tarkistus. Riittääkö Minissä? Vaihdoin nääs vesipumpun ahdinhuollon yhteydessä, joten jouduin tyhjäämään jäähdytysjärjestelmänkin.
next Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2020 Ainakin mulla on riittänyt aijemmin just noin. Ainakin kolmesti tullut tehtyä ja ei ole ollut ongelmaa oli remmi tai ei. karvalakki 1
Igor Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2020 Tuolla tyylillä olen itsekin tehnyt. Siellä on ylävesiletkun lisäksi toinenkin ilmausruuvi termarin lähettyvillä, muistaakseni lämppärin kennolle menevässä putkessa, mutta sitä en ole onnistunut avaamaan, sen verran jumissa tuntuu olevan. Eipä ole haitannut menoa. Niin ja Minin lämppärin kennossa kiertää mun käsittääkseni aina vesi, joten sitä varmaankaan tartte vääntää kuumalle ilmausta varten..? karvalakki 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään