Mauri Jarvinen Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Onko jollain kertoa kun on kytkin ja jarrupolji. On ollut pois täydellisen jumiutumisen johdosta niin projekti on siinä vaiheessa menossa että ne nastat tai tapit jotka tulee työsylinterin ja polkimen väliin pitäis saada paikalleen. Kummasta suunnasta ne pitäisi työntää ja onko muita helpottavia ideoita kuin ottaa penkki irti?
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Siitä suunnasta kumpi on helpompi. Ehkä lämppärin putken irroitus helpottaa ainakin näkemään. Pehmuste helmakotelon päälle ja kyljellään ainakin itelle paras asento. Olen asentanu ne yleensä sokkona, käsikopelolla. Toinen käsi työntää tappia, toisella liikutellu poljinta.
Mauri Jarvinen Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2020 Näin vää vähän kattelinkin että ei oo oikotietä onneen. Tapit sain paikalle ja sokathan menee kun vaan pujottaa siitä tekijästä.......
Turbo 69 Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Omiin olen tosin laittanu pultit nylon muttereilla.
Mauri Jarvinen Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Kesäkuuta, 2020 7 hours ago, Turbo 69 said: Omiin olen tosin laittanu pultit nylon muttereilla. Ihan fiksu veto ollu sulta, se sokan pujottaminen kun ei ollut yhtään sen helpompaa kun sen tapin laitto siihen reikään
Mauri Jarvinen Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2020 Ne nastat kun laittaa repsikan suunnasta on helpompi laittaa sokat
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään