R53Coop Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Onko millaisia kokemuksia noista R53:n nokka-akseleista ja vaikuttavatko päästömittauksista läpipääsyyn. Kovasti kehuvat ulkolaisilla foorumeilla tuota 1320:n catcamia eli catcam 132032069 eli onko siitä tai muista vastaavista kokemuksia käytössä. Tulisi siis 550cc suuttimien kaveriksi. Manifold, sportcat + catback, CAI ja 17% perusmodaukset on jo tehtynä.
Igor Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Catcams '469' (jota 1320 myös myy) ei ainakaan aiheuta katsastuksessa ongelmia, kunhan sen saa käymään tyhjäkäyntiä alle 1000rpm. :)
R53Coop Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 469 taitaa olla juuri tuo versio mitä tarkoitin. 1320 käyttää sille vain omaa tuotenumeroa. Onko siitä kokemuksia millainen oli käytössä?
Igor Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2020 Muutaman vuoden verran on kokemuksia tosta jo kertynyt. Kylmäkäynnistyksen jälkeen koneen pitää antaa pari minuuttia lämmetä, jotta kulkee nikottelematta. Ja lämpimänäkin tyhjäkäynti saattaa satunnaisesti vähän röpöttää. Ripeät liikkeellelähdöt paikaltaan onnistuu harvoin sulavasti, mutta R53 on siihen hommaan muutenkin väärä väline. Mutta kun kierrokset on yli 2500rpm, niin jo alkaa hymyilyttämään. :DNewman ph3/4 on kuulemma paljon sivistyneempi nokka jokapäiväiseen ajoon, eikä se häviä tehossa paljoa 469:lle, ainakaan vakiokannen kanssa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään