Minimaalinen Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 11. Toukokuuta, 2020 Minkälainen homma on vaihtaa kokonainen taka-apurungon kiinnityspelti? Kori on grillissä ja purettu, joten sen puolesta onnistuu. Näyttää vaan aika tuskaiselta hommalta irroittaa vanha pelti. Vaihtoehtona on tehdä korjauspalat päihin. Sent from my SM-G973F using Tapatalk
koirankoppi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Tarkotat varmaan sitä etupään osaa. Jos se muuten on eheä, niin minä olen tehnyt vaan siistit korjauspalat kiinnityspisteisiin reilusti sille osalla mikä on mätää. Vanhat moskat tietysti pois alta. Uudet kiinnityspisteetkin saa tukevat kun hitsaa pellin taakse kunnon latan ja reijittää/kierteyttää paikat. Tekee jigin että tulee oikeille kohdille
Minimaalinen Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Juuri sitä. On se ihan kovan tuntuinen päitä lukuunottamatta, mutta aika paksussa pintaruosteessa. Ajattelin että jos koko osa vaihtuu helpohkosti, niin sitten se kannattaa vaihtaa. Eikös apurunko toimi passelina jiginä?Onko muuten ne mutterit siellä sisällä pintapellissä kiinni vai jossain muussa osassa?Sent from my SM-G973F using Tapatalk
koirankoppi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Siellä alla on toinen pelli mikä on kantattu sisähelmaan kiinni ja mutterit on siinä kiinni. Se on kyllä kiinteästi siinä päälimmäisessä kiinni. Apurunko käy jigistä, mutta voi kevyemmänkin värkätä jo viitsii
koirankoppi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2020 Mulla on ollut aina helmapellit irti kun olen niitä kohtia värkännyt
tailke Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2020 katso täältä: https://www.16vminiclub.com/forum/builds/honda-builds/32001-b16-mini-25/page11 Kannattaa katsoa viestiketjun muitakin sivuilta.
Minimaalinen Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2020 Kiitti. Tossa on samat kohdat mitä itselläkin pitää korjata.Päätin jo että pistän sen koko pellin vaihtoon ni tulee korjattua lattian saumakin. Se on vähän turvonnut.Olisin tilannut peltejä m-machinelta mutta eivät vastaa s-posteihin [emoji35]Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Minimaalinen Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2021 Oli muuten hyvä että vaihdoin koko pellin. Meni vaihtoon myös lattian takareuna kun oli niin pahasti ruostunut saumasta.Lähetetty minun SM-G973F laitteesta Tapatalkilla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään