SE7EN Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Vanin remontti alkamassa, pieni varmistus ennen peltiosien tilaamista. Onhan tuossa nyt kyseessä Travellerin pohjalevy (M-Machine osanro 21.33.00.00) eikä vanin.?
inno75 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Mun mielestä sun kuvasta ei pysty sanomaan onko Van/Traveller, koska Vaniin asennettiin jälkikäteen penkit (melkein kaikkiin). Silloin siinä on noi samat osat kuin Travellerissä ,vaikka olis Vani.. Rekisteriotteesta sen näkee mikä on ollut alun perin.
Mini1380 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Eikös tuo kuvan ole Trvavellerin lattia? Ns. Vanin lattiahan on ilman varapyöräkoteloa ja pitkällä kovalla takalattialla, äärimmäisen harvinainen Suomessa. Tänne tilattiin vissiin kaikki Vanitkin Travellerin lattioilla että autoverokoplaus onnistui. koirankoppi 1
inno75 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Lari olet oikeassa siinä mielessä, että 99% kaikki Vanit Suomessa ovat samalla pohjalla kuin travellerit. Ei tullut mieleen "oikean" Vanin pohja , vaikka sellainenkin mulla oli 10v ajan. Siinä vararengas oli kuskin penkin takana lattialla.
SE7EN Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2020 Eli Suomeen tuodut Vanit on Travellerin pohjalla, joka ilmeisesti tarkoittaa sitä että tuo paneeli johon taka-apurunko tulee kiinni, on se matalampi malli. Kun siinä tasalattia-Vanissa on tämä kuvan mukainen korkeampi. Saakohan muuten noita Travellerin varapyöräkotelollisia takalattioita jostain kun en ainakaan ole törmännyt. Kokonaisia siis.
minorv8 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Mahtaako kaikki vanin ja pikkiksen pohjalevyt olla sedanin levystä jatkettuja ? Niiden takareunaan on hitsattu 4 tuumaa leveä soiro pidempää akseliväliä varten. koirankoppi 1
SE7EN Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Tuo jatkopala näkyy oman Vanin lattiassa kyllä hyvin. Eli jos oikein tarkkaan haluaisi entisöidä, pitäisi tehdä jatkopalan kanssa.. Oliko tuokin joku Suomen erikoisuus.?
LeeHarvey Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2020 Tuo jatkopala muistaakseni poistui jossain vaiheessa, mutta taisi olla niin myöhään, että lähes kaikissa Suomeen tulleissa se varmaan on. Toinen ero noissa pohjissa tulee noista takakyljistä. Vanin pohjassa ei ole takataskuja, joten sisähelma nousee ylemmäs. Itse lattian pelti on molemmissa sama. Ero on noissa muissa pelleissä.
SE7EN Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Peltiosia saatu briteistä. Osaako joku jotain sanoa noiden suojamaaleista. Magnumin peltiosissa on hyvin ohut musta maali joka lähtee melkein rätillä pyyhkimällä pois. M-Machinen osissa on vaalean harmaa matta maali, hieman tiukemmin kiinni. Heritage osissa sitten ihan kunnon musta, kiiltävä ja paksu kerros maalia, joka varmasti on jätettävissä pohjalle. Tuo M-Machinen vaalean harmaa maali mietityttää, voiko sen jättää pohjamaaliksi.? miten olette tehneet.?
LeeHarvey Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2021 Tämä varmaan poikii taas isot keskustelut maalauksesta... Kokeile kuinka sulaa asetonilla. Jos liukenee asetoniin, ei kannata jättää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään