karvalakki Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2020 Tuli hankittua tallin täydennykseksi rakkautta kaipaava R53. Putki pörisee muutaman muun vian lisäksi. Vaikka se putki katsastajalle kelpasikin niin ajattelin uuden hommata. Onko teillä kokemusta noista eBayn rosteriputkista, esim: https://www.ebay.co.uk/itm/110750306568 Tuleeko kovat tai terävät äänet? Vai pitäisikö ostaa vakioputki? Vai mikä olisi hyvä muttei älyttömän kallis?
Mini1380 Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 23. Huhtikuuta, 2020 Miltekin putki on milestäni mukavan kuuloinen eikä mahottoman kalliskaan. karvalakki 1
next Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 24. Huhtikuuta, 2020 Mulla on nyt tossa perusmallissa joku eBay halppis rosterisarja. Olisko ollu 350€ kuluineen. Äänen kanssa tulee toimeen ja itse tykkään kuten vaimokin mutta muutama kyydissä ollut valitellut että humisee korvaan. Luultavasti mulla ja vaimolla mennyt just siitä kohtaa kuulo huonommaksi kun ei meillä häiritse suosittelen siis varauksella että jos hiljaisen haluaa niin sitä ne ei ole. karvalakki 1
Mini1380 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 On 24.4.2020 at 10.46, next kirjoitti: Äänen kanssa tulee toimeen ja itse tykkään kuten vaimokin mutta muutama kyydissä ollut valitellut että humisee korvaan. Luultavasti mulla ja vaimolla mennyt just siitä kohtaa kuulo huonommaksi kun ei meillä häiritse Ainakin takapenkillä monasti kuuluu halpiusputkine horinat/kuminat selvemmin kuin eteen. Itse tykästyin Miltekissä juuri siihen että ei ole kumiseva millään alueella edes motari/maantienopeuksissa ja kaasua painaessa juuri sopivasti sporttisempi kuin JCW:n alkuperäinen oli. karvalakki 1
next Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2020 Joo se voi olla juurikin noin. Vanhassa R53 oli muistaakseni toi sama milltekin putki oletettavasti ja se oli mukava ääninen vaikka kunnolla poljettaessa tulikin raspi ääni kovemmin esiin. karvalakki 1
Igor Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 18 hours ago, Mini1380 said: Ainakin takapenkillä monasti kuuluu halpiusputkine horinat/kuminat selvemmin kuin eteen. Itse tykästyin Miltekissä juuri siihen että ei ole kumiseva millään alueella edes motari/maantienopeuksissa ja kaasua painaessa juuri sopivasti sporttisempi kuin JCW:n alkuperäinen oli. GP:n takapenkillä äänet tuskin häiritsee? Mini1380 and skithund 2
Micke Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 28. Huhtikuuta, 2020 Itselläni on kiinni Simonsin putkisto. Se on aika hiljainen, muistaakseni 3000rpm kohdalla vain 85db. Sen jälkeen on laitettu vielä Janspeedin pakosarja ja jopa ilman kattia oli alle 90db mutta 4000rpm jälkeen rupee tapahtumaan. karvalakki and next 2
Khato Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2020 On 23.4.2020 at 22.05, Mini1380 kirjoitti: Miltekin putki on milestäni mukavan kuuloinen eikä mahottoman kalliskaan. Samaa mieltä. Itsellä Milltekin cat back ilman sitä keskivaimenninta ja sisäänajon jälkeen se on mukavan hiljainen. Uutena piti toki melkoista melua. next and karvalakki 2
ViHa76 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Tuli kans tommonen R53 ostettua ja putki vähän vuotaa. Mistäs noita Miltekin putkia kannattaa kysellä?
karvalakki Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 3 minuuttia sitten, ViHa76 kirjoitti: Tuli kans tommonen R53 ostettua ja putki vähän vuotaa. Mistäs noita Miltekin putkia kannattaa kysellä? Ainakin eBaystä löytyy: https://www.ebay.co.uk/itm/153422790450
ViHa76 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Suomesta tarjous oli äänekkäämpi 780€ ja hiljasempi 810€. Myyköhän näitä moni liike Suomessa?
Khato Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 SSXM007 Milltek Performance Cat Back Exhaust Tuolla kun etsii, niin löytää keskipöntöttömän meluisemman ja jos haluaa sen keskipöntöllisen, niin koodi on SSXM006.
R53Coop Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Itse tilasin juuri Miltekin äänekkäämmän eli SSXM007:n Englannista tästä kaupasta https://www.milltekexhaust-roadrunnermotorsport.co.uk/ ja toimituskuluineen tuli lopulta maksamaan 715 euroa. Paketti lähti samana päivänä tilauksesta ja tuli viikossa perille kotiin toimitettuna eli kauppaa voi suositella. Orranjella olisi ollut kovemmat toimituskulut, muistaakseni 85 puntaa. En ole vielä ehtinyt asentamaan joten äänistä ei ole kokemuksia. Vinkki jonka huomasin vasta jälkikäteen vahingossa. Rekisteröityy sivulle ja laittaa putken ostoskoriin odottamaan mutta ei tee vielä kauppoja. Seurauksena tuli seuraavana päivänä koodi sähköpostiin jolla olisi saanut 5% lisää alennusta jos tilaa ostoskorin tuotteet heti (koodi vuorokauden voimassa) eli hinnaksi tulisi luokkaa 680 euroa.
R53Coop Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Tuossa Ebayn halpisputkessa oli taas tuo perinteinen ongelma eli takapöntön kannakkeet kaikki samaan suuntaan eikä vaihdettavissa kuten Milltekissä. Joten kannattaa tsekata omasta autosta miten päin kiinnikkeet ovat eli tuleeko tuosta lisähaastetta.
karvalakki Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2020 37 minuuttia sitten, R53Coop kirjoitti: Tuossa Ebayn halpisputkessa oli taas tuo perinteinen ongelma eli takapöntön kannakkeet kaikki samaan suuntaan eikä vaihdettavissa kuten Milltekissä. Joten kannattaa tsekata omasta autosta miten päin kiinnikkeet ovat eli tuleeko tuosta lisähaastetta. Kiinnikkeet riippuvat valmistusajankohdasta. Kiinnikkeet ovat samaan suuntaan alkuvuoteen 2004 saakka ja siitä eteenpäin sisemmät kiinnikkeet ovat poikittain.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään