Turbo 69 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2020 Viime kesänä ihmeteltiin yhden koneen (1275) savuttamista, puristukset ok. Kone rempattu täydellisesti n.3 v sitten, ajettu vajaa 10 tonni. Epäiltiin venttiili varren kumeja. Kansi auki ja paljastui, että yksi venttiilin ohjuri irti. Sama koneistamo laittoi sen uudestaan ja "takuuseen". Kannattaa näköjään aina ottaa yhteyttä tekijä firmaan, ei nekään halua mainettaan menettää. Kansi korjattuna takaisin paikalleen, eipä savuttanu enää..
FD100L Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2020 On 21.1.2020 at 17.59, Turbo 69 kirjoitti: Viime kesänä ihmeteltiin yhden koneen (1275) savuttamista, puristukset ok. Kone rempattu täydellisesti n.3 v sitten, ajettu vajaa 10 tonni. Epäiltiin venttiili varren kumeja. Kansi auki ja paljastui, että yksi venttiilin ohjuri irti. Sama koneistamo laittoi sen uudestaan ja "takuuseen". Kannattaa näköjään aina ottaa yhteyttä tekijä firmaan, ei nekään halua mainettaan menettää. Kansi korjattuna takaisin paikalleen, eipä savuttanu enää.. Outo juttu, ainakin jos normi teräsvalukansi ja ohjurit. Venttiiliohjureissahan on tosi tiukka sovite kanteen. Oon yhteen kanteen vaihtanu. Olisko jääny yks ohjuri hoonaamata? Sittenkin kummajuttu, noh kaikkea voi sattua tietenkin.
Turbo 69 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2020 Koneistaja teki nuo ohjurit itse ja yhdestä tuli kai väljä.
Kimi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 26. Tammikuuta, 2020 Moi, Säästin,tein itse
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään