Saapas Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2020 Onko Mineissä (vm -02 eteenpäin) kuskin penkin korkeussäätöä vakiona, usein vai harvoin? Mini houkuttelee mutta hyvä ajoasento on ratkaiseva. Ps. En ole lyhyt. Olen vaan kaukana
Igor Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Jos olet ostamassa, niin helpointa lienee tarkistaa itse kyseisestä autosta..?
next Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Ainakin noissa mitä mulla on niin kaikissa ollut.
Saapas Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 55 minuuttia sitten, Igor kirjoitti: Jos olet ostamassa, niin helpointa lienee tarkistaa itse kyseisestä autosta..? Ajattelin että täällä on tietoa kyseisestä automerkistä yleisesti. Anteeksi häiriö.
Saapas Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 22 minuuttia sitten, next kirjoitti: Ainakin noissa mitä mulla on niin kaikissa ollut. Ok, kiitos vastauksesta.
Igor Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 2 hours ago, Saapas said: Ajattelin että täällä on tietoa kyseisestä automerkistä yleisesti. Anteeksi häiriö. Yleisesti joo, mutta ei täälläkään mitään meedioita olla. Vin-koodilla (alustanumerolla) saattaisi selvitä onko kyseisessä autossa tuota varustetta.
karvalakki Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2020 On 5.1.2020 at 23.21, Saapas kirjoitti: Onko Mineissä (vm -02 eteenpäin) kuskin penkin korkeussäätöä vakiona, usein vai harvoin? Mini houkuttelee mutta hyvä ajoasento on ratkaiseva. Ps. En ole lyhyt. Olen vaan kaukana Tuo meidän Mini on niin minimalistisilla varusteilla kuin suinkin, mutta jopa siinäkin on kuskin penkin korkeussäätö, joten siltä pohjalta uskoisin, että se on kaikissa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään