Julle Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 5. Joulukuuta, 2019 Hei, Täällä ois työnalla Vanin takapenkki ja nyt ihmetyttää mikä on liitteen kuvassa näkyvä kehä. Tietäiskö kukaan mitä materiaalia se on ja miten se yhdistyy selkänojan taustavaneriin? t. Julle
inno75 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2020 Moron , vasta pääsin vastaamaan . Se on , ainakin mulla, metallikulmasta tehty kehä. Noin 15x15 mm muistaakseni. Sen alle tuli (mulla) verhoilun reunat. Tossa kuvassa se on mun mielestä väärällä puolella tota vaneria, eli laittaisin sen toiselle puolelle vaneria. Se siistii samalla vanerin päädyt ja pitää keinonahan paikoillaan. Nuo oli yleensä Suomessa itse tehtyjä tai jonkun verhoilijan tekemiä (= halvempia kuin valmis sarja maahantuojilla). Yhdessä versiossa mulla metallikehä oli alumiinia. Myöskin selkänojan tukemiseen on monta eri versiota, joten yhtä ainoaa oikeaa ei oli. On tuettu iskarin päihin (mulla) , kolmion malliset alumiiniset tuet lattiassa , sivukiinnityksellä jne. Parhaiten selviää , kun näkee jonkun livenä itte.
inno75 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2020 Raportoi Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2020 Tossa yks kuva. Siinä näkyy se metallikehys ja penkin yks kiinnitysmahdollisuus. Ei ehkä paras, mutta noin tehty ja säilytetty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään