eno_inim Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Oire Moottorinvikavalo syttyy ja sammuu päivittäin. Vikavalo saattaa olla joskus muutaman päivän syttymättä tai vastaavasti sammumatta. Valon saa syttymään kun kierrättää moottoria kunnolla joka vaihteella. Luettu vikakoodi on ollut sama jokaisella kerralla " sytytys katkoja 2. sylinterissä. Tulpat vaihdettu. puola ja sytysjohdot vaihdettu. polttoainesuodatin vaihdettu, ilmansuodatin vaihdettu. Auto toimii kuljettajan paikalta seurattuna normaalisti , joskus vedättäessä isollavaihtella on "yskinyt" mutta ei kuvattujen osien vaihdon jälkeen. auto ei savuta ja lähtee hyvin käyntiin moottiri käy tyhjäkäyntiä tasaisesti. Mitä seuraavaksi vaihdetaan? 2. sylinterin suutin? Kiitokset jo etukäteen vastaajille
Barclay Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Voisi mitata puristukset, jos ei ole mitattu vielä. Jos on ok niin suutinta voisi alkaa epäillä. Jos jaksaa niin voi vaihtaa 2 ja 3 sylinterien suuttimet päikseen ja sitten katsoo siirtyykö vikakoodi kolmoseen.
eno_inim Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2019 Kiitos ohjeistuksesta. Itseasiassa minulla on sellanen motormeterin piirtävä puristuspainemittari pitää kaivaa se näkyviin ja tehdä painetesti. -KIITOS!
next Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2019 Itsellä teki ensiksi loppuun ajetut tulpat tuota samaa ja sen jälkeen olikin hetken poissa uusilla osilla kunnes muutaman kk jälkeen tuli takaisin. Tulppien vaihdolla kokonaan eri merkkisiin loppui omasta. Vikavalo ei usein vilkkunut mutta tosiaan huomasi pienenä nykäisynä ja väännön(olematon muutenkin) puuttumisena kiihdyttäessä. Suutin on yksi vaihtoehto myöskin jos sieltä ei tule tarpeeksi soppaa niin meinaa nakutella.
eno_inim Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2019 Kiitos vastauksesta mikähän on tulppiesi merkki nykyään? T Jouni
mini one Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2019 Mulla on vataavassa onessa 67000km ajetut ngk-iridium tulpat ja ainakin vielä hyvin pelaa. Niiden pitäis kestää kuulemma n.100000km.
Igor Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2019 Omassa Cooper S:ssä oli samaa oiretta, käyntihäröjä kakkospytyssä, varsinkin vedättäessä isolla vaihteella. Silloin tällöin kylmänä kävi hetken vain kolmella. Ei tosin sytyttänyt vikavaloa kuin silloin tällöin noissa kylmäkäynnistyksissä. Lopulta syyksi selvisi halkeamat kannessa kakkospytyn palotilassa. Toinen oire tälle oli paineen (pakokaasun) kertyminen jäähdytysjärjestelmään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään