Turbo 69 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Vinkki kaavelikopan alemman laakerin ulkokehän irrotukseen: liukuvasara ja sisään sopiva prikka, prikka mutterilla vasaraan kiinni. Prikan hitsaus laakeriin, 3 heftaa riittää ja vetäisy ulos. Itellä tommonen oma vasarasätös mutta hyvin on toiminu monissa muissakin kohteissa.
SE7EN Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Nyt vasta kerrot, mä paistoin koppaa uunissa 250 asteessa jonkin aikaa ja kopautin laakerikehän pois. Vaimo ei kyllä tykännyt mun moottoriöljypaistoksen tuoksuista keittiössä..
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Sori, mie oon tätä systeemiä käyttäny n.25v, en ole tään foorumin aikana vielä tarvinnu...
Turbo 69 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2019 Vaimo vielä on kuitenkin? Aika paljon sietää... Varmaan kuitenkin eri uunissa paistoit?
MikaJ Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2019 Minä lämmitän kosaanilla koppaa laakerin kohdalta ja kopauttaa koppaa pattinkia vasten niin laakeri putoaa irti.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään