Vanne Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Ei edes lupaa, ei saa gasoo...? Vaihdettu korkeapainepumppu ja tankilta tulee yli 5bar. Voiko olla ecu tai jotain muuta??
karvalakki Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Eikö se anna mitään vikakoodia?
Turbo 69 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Mikäs oli alkuperäinen vika? Ei käynnistyny? Antaako kipinää? Näissä on ollu sitä jakopään hyppäys ongelmaakin.
Vanne Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 120 km vaudista sammui kuin leikaten , korjaamolla totesivat bensapumpun tulleen tiensä päähän. Vaihdettu uusi pumppu ja auto toimi 2.5 km ajon jälkeen... taas sama homma ei edes lupaa... hpfp vaihdettu myös... 3091 oli muistaakseni korkkarin vika koodi... sitä ei herjaa enää. Onko ruiskujen tukissa vielä joku ”pa” anturi erikseen...
Mini1380 Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Syyskuuta, 2019 https://www.ebay.co.uk/itm/253917865166
holkki Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 No, oisko mahdolinen skenaario, että ensin meni siirtopumppu(lpfp) , syynä esim. tankin korvausilman puuttuminen, tankki mennyt rusinaksi, aktiivihiilipönttö tukossa yms. samassa yhteydessä tullut korkeapainepumpun(hpfp) vikakoodi vajaasta bensan paineesta. Vaihdettu siirtopumppu ja korkeapainepumppu , muttei huomattu todellista vikaa, tankin ongelmaa ja taas hetken ajon jälkeen tankki rusina ja uusi LPFP taas sökö....siitä railkiskon anturista tulee kyllä vikakoodi, jos on sökö voi sen kokeilla, ottaa liittimen irti ja koettaa startata...eikös jollain ollut tälläinen tankki-tapaus?
Turbo 69 Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Syyskuuta, 2019 Joo, miulla oli se tankki/imusarjan venttiili ongelma. Onko korjaamolla, Miniäkin lukeva testeri? Sillä pitäs löytyä vikailmoitukset starttaus hetkellä. Eli onko bensanpainetta yms. Tankilta tuleva paine ei tarvii olla kuin 3,5 bar.
Vanne Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 2.5v sitten vaihdettu tankki, pumppu, ym muut härpäkkeet... tankki oli kasassa... yleinen ongelma kuulemma ja vitun hyvä rahasampo...
Vanne Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Syyskuuta, 2019 Hpfp lykkää tavaraa... valohoito ilmoo tukin paine 0. On nyt ” nyrkkipajalla” ja pitää viedä varmaan marmorikorjaamolle.
skithund Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 27. Syyskuuta, 2019 99.9% varmuudella aktiivihiilisuodatin "täynnä"
holkki Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 28. Syyskuuta, 2019 Noo, ei se mitään marmorii tarvi...jos tukin paine on nolla, ja hpfp työntää tavaraa, rail anturi sökö? Johto poikki? Joku korjaamolle mittaa niitä railpaineita yms. Esim ISTA.D:llä...
Barclay Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Kampiakselin asentotunnistin on yleensä sellainen, että jos siltä ei tietoa tule, niin ei lähde käyntiin. Tietysti jos railipaine on oikeasti 0 niin vika voipi löytyä siitä. Siirtopumppuhan surahtaa kun vähän pidemmän aikaa on auto seissyt ja ovet avaa, niin sen tarkastus on silleen helppo homma. Jos startti pyörittää mutta ei käynnisty, niin itse kyllä katsoisin ekana sen, että tuleeko siltä kampiakselin tunnistimelta tietoa.
MRo Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Vähän saman suuntaisia oireita MCS R56 -07 kanssa. Välillä käynnistyy hyvin, joskus saa painella nappia kymmenenkin kertaa, ennen, kun jää käyntiin. Starttaa ja pyörähtää hetken, mutta ei jaksa käydä. Kun sitten lopulta jää käyntiin, pelaa ihan hyvin. Nämä oireet vaan kylmänä. Vaihdetaan nyt varoiksi aktiivihiilikannu ja suodatin. "Tank luft valve" vaihdettu vajaa vuosi sitten. Kuulostaisi kyllä hpfp ongelmalta (150 tkm ajettu), mutta meneekö ne yleensä kokonaan pimeäksi, vai oireeleko aiemmin ? Mitään koodeja ei jätä talteen.
Mini1380 Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 1 tunti sitten, MRo kirjoitti: Vähän saman suuntaisia oireita MCS R56 -07 kanssa. Välillä käynnistyy hyvin, joskus saa painella nappia kymmenenkin kertaa, ennen, kun jää käyntiin. Starttaa ja pyörähtää hetken, mutta ei jaksa käydä. Kun sitten lopulta jää käyntiin, pelaa ihan hyvin. Nämä oireet vaan kylmänä. Vaihdetaan nyt varoiksi aktiivihiilikannu ja suodatin. "Tank luft valve" vaihdettu vajaa vuosi sitten. Kuulostaisi kyllä hpfp ongelmalta (150 tkm ajettu), mutta meneekö ne yleensä kokonaan pimeäksi, vai oireeleko aiemmin ? Mitään koodeja ei jätä talteen. Korkeapainepumpun hajoaminen kuulostaa juuri tuolta.
holkki Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2019 Näitä "hörähtää kylmänä" oireita tulee usein , jos lämpötila-anturi on sökö, starttauttaa usein, muttei tahdo jaksaa käydä, ei rikasta seosta...
Vanne Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2019 Do dii... merkkipajalta soittelivat ja sanoivat että toinen puoli tankista on tyhjä... (pumpun puoli). Hfp mulla herjas kylmänä, 3091 koodi, nollas vikakoodin ja sammutti ja käynnisti uudelleen. Toimi mutta kun anto kunnolla kenkää niin huomas että pannu ei saa tarpeeksi soppaa. Vuoden jaksoin leikkiä ja nyt sekin on vaihdettu...
Turbo 69 Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 1. Lokakuuta, 2019 Mikä siinä nyt sitten oli se vika?
MRo Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2019 On 30.9.2019 at 19.47, MRo kirjoitti: Vähän saman suuntaisia oireita MCS R56 -07 kanssa. Välillä käynnistyy hyvin, joskus saa painella nappia kymmenenkin kertaa, ennen, kun jää käyntiin. Starttaa ja pyörähtää hetken, mutta ei jaksa käydä. Kun sitten lopulta jää käyntiin, pelaa ihan hyvin. Nämä oireet vaan kylmänä. Vaihdetaan nyt varoiksi aktiivihiilikannu ja suodatin. "Tank luft valve" vaihdettu vajaa vuosi sitten. Kuulostaisi kyllä hpfp ongelmalta (150 tkm ajettu), mutta meneekö ne yleensä kokonaan pimeäksi, vai oireeleko aiemmin ? Mitään koodeja ei jätä talteen. No nyt ei meinaa lähteä enää millään käyntiin. Lopulta kun lähtee, niin ei kärsi kaasua yhtään ja lykkää reilusti savua. Vikakoodi missfirestä. Hetken käytyä ja lämmettyä alkaa taas pelaamaan. Katsotaan huomenna pajalla lämpötila-anturi ja polttoaineen saanti. Selvinnee kai myös tuon railin paineanturin toiminta. Kai se on kohta tilailtava uusi hpfp....
MRo Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 No joo...hpfp meni sitten vaihtoon. Ebaysta olisi saanut genuine Mini osan noin 400,- mutta toisaalta PSA varaosanrolla reilu 600,- suoraan hyllystä. Lienee myös jotkut aiemmat ajoittaiset nykimiset ja misfiret johtuneet syöttövirheestä ja liian laihasta seoksesta....etenkin, kun kansi on tehty uusiksi, joten karstaakaan ei ole enää palamassa.
Vanne Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 R56 kajuuttaan 570€ Porvoosta tai toimitettuna ps. ennakkolla.
Vanne Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Tankin korkkia ei pidä missään nimessä runtata kiinni, muuten tulee ongelmia.
Mini1380 Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Lokakuuta, 2019 Startaxin numero pumpulle: 8300-70619 Valmistajan Meat&Doria numero: 78524 PSA: 1920LL PSA: 9819938480 MINI: 13517588879 Tuollaisia numeroita pumpulle löytyy (pätee ainakin 2008 R55 MCS ) Meille tuli tuo Meat&Doria merkkinen Startaxilta (tukkuri) ja on pelittänyt hyvin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään