Sibe70 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2019 Kun yhden kohdan saa kuntoon niin seuraavaan aiheeseen... Venttiiliohjureiden kumit vai mikä aiheuttaa kun pölläyttää harmaata savua ?
Sibe70 Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 8. Syyskuuta, 2019 Itse itselleni vastaten... Eikös se olis sinistä savua jos ohjurinkumit olis sökönä. Voisko olla vesi coolerissa ! Kun oli nokka purettuna pesin coolerin öljystä ja muusta puhtaaksi, voi olla jäänyt vähän kosteutta sinne. Mites, oletteko laittanu noihin noita oil catch can purkkeja ? Onko hyötyä ?
Igor Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Minkäs mallisesta laitteesta on kyse? Harmaa savu viittaa yleensä kannentiivisteen pettämiseen. Häviääkö jäähdytinnestettä? Kosteus välijäähyssä lähtee aika pian ekan startin jälkeen, ei pitäs paljon pöllytellä. Mulla on R53:ssa occ molemmissa huohotusletkuissa. Vain sieltä repsikan puoleisesta päästä näyttäisi puskevan ölyä.
Sibe70 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Kyseessä R56-09. Ei häviä pakkasnestettä, eikä haise/maistu makealta. Mulla on repsikan puolen huohotinletku haaroitettu jokaiseen imukanavaan imusarjassa. Ihan kuin olis tehty jälkikäteen.
holkki Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Onneksi olkoon! sulle on vaihdettu uudemman mallinen "nordic" imusarja, joka ehkåisee kaasuläpän jäätymisen. Tuohon varsinaiseen ongelmaan, öljynkulutukseen, käytin omassa MCS oil catch cania molemmissa huohottimissa, ilman mainittavaa tulosta. Yksi vaihtoehto on uusia venakopan kansi päivitettyyn versioon, jossa huohotin menbrat on päivitetty, voipi auttaa hieman...yleensä syy löytyy öljy/männänrenkaista tai venavarren tiivisteet/ohjurit....sitten on se worse scenarion eli mäntä antautuu helmastaan, sekin on nähty....
Turbo 69 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Eikös nyt ole kyseessä harmaa savu? Ja tavallista enemmän.?
holkki Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2019 Okei....tulkitsinko savun värin väärin...eli ei öljyn käryä? Pääsin aiheeseen aasin siltaa pitkin "OCC" kyselystä, sorry!
Sibe70 Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 10. Syyskuuta, 2019 Juu, harmaa tai ehkä valkoinen ja nyt kun oon ajellut niin vain kun polkasee tai moottorijarruttaa
Sibe70 Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Syyskuuta, 2019 Vielä palaan aiheeseen, kyllä se savu on harmaata tai sinertävää... Onks venttiilivarren kumien viat yleisiä tai turbon sisäinen öljyvuoto ? Sais selville kumpi vaivaa...
Turbo 69 Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 17. Syyskuuta, 2019 Veikkaisin turboa, jos kerran välijäähy oli öljyinen.
Sibe70 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 On 17.9.2019 at 15.11, Turbo 69 kirjoitti: Veikkaisin turboa, jos kerran välijäähy oli öljyinen. Kallistun itse samaan, tosin turbon/ilmanputsarin huohotinletkussa oli melko paljon öljyä matkalla turboon
Turbo 69 Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 22. Syyskuuta, 2019 Sitten siitä saattaa olla kone väljä, jos huohotus lisääntyy. Tai männänrenkaat antautuneet. Venttiilivarren kumit ei välttämättä aiheuta pölläyttelyä ajossa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään