Minimaalinen Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2019 Mistä olette ostaneet tuumakokoisia ruuveja ja muttereita vanhaan miniin? Tarkoitus olisi ostaa isompi kasa niin ei tarvitse kokoonpanovaiheessa ihmetellä. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
MiniKö Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Kirkkonummella yritys nimeltä Espoon Pultti 09-295 9420
ZepeteuZ Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 IKH:lta olen ostanut muutaman kappaleen paketeissa. Löytyy niin UNF kuin UNC.
minorv8 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Ruuvi-Säve Karjalankatu 11 Hki.
Larry Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Biltemasta juuri kävin hakemassa lajitelmat pultteja ja muttereita UNF kierteillä. Ebaysta löytyy myös "mini restoration" lajitelmia
Mini1380 Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Wurth:illa on kohtuu kattavasti tuumaisia pultteja.
FD100L Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Ruuvilinja Oy Tampere (Ylöjärvi) Teivon ravikeskusta vastapäätä. Sieltä oon itse löytänyt harvinaisempia tuumakokoja.
Minimaalinen Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Kesäkuuta, 2019 Kiitos. Näitähän tulee. Mä luulen että olen joskus käynytkin Ruuvi Sävessä, mutta olikohan sillä joku toinen nimi silloin.Onkohan jossain noista esim uppokantaisia ristipääruuveja, joilla on oven saranat kiinni? Perus kuusioruuveja näyttääkin olevan vaikka missä.Sent from my SM-G960F using Tapatalk
minorv8 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2019 Ruuvilinjassa olen käynyt muutaman kerran ohi ajaessa. Heillä on myös kelvollinen nettisivusto: http://shop.ruuvilinja.fi/index.php?sivu=etusivu Ainoa huono puoli on että lähetyskulut on rapsakat jos ottaa vain pieniä eriä. Ruuvi-Säve toimi ennen eri nimellä mutta samassa paikassa kellarissa edelleen. Viimeiksi hain jotain tuumaista kuusiokolokannalla olevaa uppokantaruuvia mutta sitä ei ollut. Voisin kuvitella että noita saranan ruuveja löytyisi pilvin pimein käytettyinä.
Turbo 69 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2019 Jep,miulla on käytettyjä kaikenlaisia paljon.
Minimaalinen Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 4. Heinäkuuta, 2019 Kävin espoon pultissa eikä siellä ollut tuumakokoja uppokannalla ja suosittelivat tilaamaan ulkomailta. Otin kerralla Ebaysta isomman setin. Eiköhän niillä pärjää jonkun aikaa.Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään