hartsa112 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2019 Nyt kävi niin mallikkaasti että pääsi säätömutteri hukkumaan. Onkos kellään tiedossa mikä kierre on tuossa verton työsylinterin/painelaakerin akselissa? Ei ole aiemmin ollut ongelmaa, olisiko voinut jäädä tohinassa löysälle. Muuten on jäykempi asetelma toiminut sillä MiniSpareksen "performance" levyllä hyvin. Huomaa toki että se on täysin jäykkä levy
hartsa112 Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 9. Kesäkuuta, 2019 Onko mahdollista että paineasetelma menee hajalle kun tuo lukitus pettää? Ei kytkin meinaan irrota vaikka kyllä tuo liikkuu akseli ihan normaalisti.
Turbo 69 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Ei pitäs olla merkitystä,sehän vaan estää liian pitkän liikkeen ja harvemmin sitä saa liikaa liikkumaan.
FD100L Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Mulla on ollu Metrossa jo 2 vuotta ko. säätöpultti pois, ei mitään vaikutusta. Kilpureissahan tuo otettiin heti pois aikanaan.
Kimi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Tolla mutterilla varmistetaan että kytkinlevyn kuluma pysyy halussa eikä pääse niitteihin asti. Mutterin ja kopan väli vähintään 3mm tai ota pois kokonaan. Irrota jousi, vedä akselia ulospäin ja säädä muutama kymppä välystä säätöruuviin. Jos kytkinpoljin ei kolahda lattiaan asti, niin on työsylinterin tappi liian lyhyt. Mäntä osuu lukitus sokkaan ja jää liikettä käyttämättä. /kimi
Mini1380 Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 1 tunti sitten, Kimi kirjoitti: Jos kytkinpoljin ei kolahda lattiaan asti, niin on työsylinterin tappi liian lyhyt. Mäntä osuu lukitus sokkaan ja jää liikettä käyttämättä. /kimi Verton työsylinterissä ei ole sokkaa.
Kimi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 10. Kesäkuuta, 2019 En noteerannut että verto oli kyseessä. Niitä olen vaan purkanut ja laittanut roskiin /kimi
hartsa112 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2019 No joo, jännä nähdä siis kun saa auki että mikä on pettänyt kun kytkin ei irrota ollenkaan. Ilmasin kytkimenkin uusiksi ja akseli liikkuu kyllä oikein hyvin, mutta edelleen ei irrota. Auto verstaalle ja purkuun. Eipä ole ongelma luistava kytkin enään
FD100L Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2019 Olisko kytkinvipu antanu periksi, liike ei tarpeeksi pitkä?
hartsa112 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2019 Vika oli vähintäänkin erikoinen, mutta selvisi. Asentaja katsoo ensikerralla vähän tarkemmin. Eli kaikki pultit millä paineasetelma / koko kytkin ja vauhtipyörä tulevat kiinni siihen holkkiin kampiakselilla olivat löysällä. yksi oli irronnut ja pyöri siellä kytkimen ja paineasetelman välissä. Pultit oli lukitteella mutta silti kaikki enemmän ja vähemmän löysällä. Tuo holkki nyt kun muistelee niin ei mennyt uuteen asetelmaan helposti, ja nyt epäilen että se ei sitten mennyt pohjaan asti, ja siksi ajossa on nyt käynyt lopulta näin. Sillä holkki oli seuraavaankin asetelmaan melko kireä, otettiin siitä sen verran pois että sen sai lähes laskea paikalleen. Ja sitten kiinni ja nyt taas tuoreella leimalla kovaa ajoa.
FD100L Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2019 Hyvä, että syy selvisi!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään