Jump to content

Camber-kulman säätö + muuta mukavaa?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs, miten ja mistä säädetään -72 minissä etupyörien camber kulmaa? Olisiko alatukivarrella jotain merkitystä camberiin vai? Ja mistähän mahtaa johtua eturenkaan muutaman millin välys vaikka laakeri on vaihdettu uuteen? :o

Kirjoitettu

Mikäli sinulla on alkuperäiset alustanosat, niin sitä camberia ei säädetä mistään. On saatavilla säädöllä olevaa alatukivartta, jolloin camberia pystyy säätämään siitä.

 

No jos ei se välys enää laakerista tule, niin voisin epäillä alatukivarren puslaa, jos kerran camberissakin on jotain huomauttamista.

Kirjoitettu

Kiitoksia vastauksista! Jep epäilinkin että täytyy laittaa tilaukseen semmoiset pidemmät alatukivarret. Alkuperäisiä ei tosiaan juurikaan säädetä ja renkaat on aika pahasti vinossa. Välyksestä sen verran että nuo puslat on hetki sitten vaihdettu uusiin kuten myös pallonivel. Lisäksi kaikki mahdolliset mutterit on kiristetty. :-?

Kirjoitettu

Selitäs Juibe miten ne pyörät oikein on vinossa, niin että junior memberkin ymmärtää mistä on kyse. Palloniveliähän on neljä kpl ja kirjoitat vain vaihtaneesi yhden ?? Onko se vaihdettu laakeri kiristetty oikein ettei välys tule siitä? Pitkien alatukivarsien kanssa tulee käyttää pitkiä raidepäitä ja jos tarkkoja ollaan myös säädettäviä reaktiotankoja.

Kirjoitettu

Morjes Tailke! Renkaat ovat vinossa niin, että edestäpäin kun katsoo niin eturenkaat muodostavat v:n, eli renkaat kuluvat ajossa pahasti ulkosyrjiltään. Laakeri pitäisi olla paikoillaan kaikkien taiteen sääntöjen mukaan, mutta täytyy tosiaan käydä vielä noi pallonivelet läpi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...