Jump to content

Käsijarrun säätö R53


Recommended Posts

Kirjoitettu

Hei,

R53:een on vaihdettu takalevyt ja palat. Käsijarru on tosi löysän oloinen. Ilmeisesti sitä voi säätää jostain käsijarrukahvan vierestä? Miten tämä käytännössä tapahtuu. Olen koittanut etsiä ohjeita, mutta ilmeisesti pää ei toimi kun en ole löytänyt selkeitä ohjeita. Olisiko teillä seikkaperäisiä ohjeita kuinka tämä hoidetaan?

Kirjoitettu

Kahvan kotelon sisällä on se millä säädetään kepin nouseminen.

 

Se kahvan sukka muistaakseni pois niin sieltä aukosta näkyy säätömutteri. Muistaakseni 10 tai 11millinen kanta ja pitkä hylsy avuksi.

Kirjoitettu

oliko se löysä ennen kuin aloit tekemään jarruremonttia? jos ei niin jätä vaijeri rauhaan ja tee homma uusiksi.. tässä järjestyksessä, ensin suositeltavaa säätää/pyörittää mäntä niin likeelle kuin pystyy, lyödä kaikki kasaan ja sen jälkeen pumpata jarrupoljinta et saa viimeisetki "löysät" pois ja vasta tämän jälkeen voi/saa kokeilla kässäriä kahvasta.

jos taas oli löysä, niin tarkistitko et kaliiperista ei ollu vivut jääny "päälle" asentoon?

toi vaijerinsäätö on semmonen et siihen ei oikeastaan tarvitse eikä pidä koskea ku vaiskoja vaihdettaessa, eri juttu sitten esim jotku erillisillä kässärikengillä olevat katiskat joissa säätö saattaa olla pelkästään vaijerissa.

eli älkää enää ikinä koskeko siihen vaijerisäätöön ja sanokaa myös kaikille teidän tutuille etteivät koskisi siihen 😂

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...