Manager Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Otsikon mukainen jakaja 1275 koneessa. Miten on tuon a/r ruuvin laita,kannattaako pitää ns.löysänä ja säätää ennakko vaan jakajasta suoraan? onko näin että vajaa 10 astetta tuhannen kierroksilla ilman alipaineletkua on lähellä totuutta? Jonkun verran virikone kyseessä. vauhtipyörällä taitaa olla olla viel 20 asteen merkintä suurimpna? Et jos sitä 30 asteen max ennakkoa tähtäilee,niin sitä ei normilampulla näje Vai mennäänkö korvakuulolla vaan.kyllä se alkaa takas potkia jos liikaa ennakkoa,ja kilistelee. kiitos vastauksista etukäteen,!
Mini1380 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Mitä takoitat normi lampulla ? Vakkio jakaja kannattaa päivittää virimalliin tai vaihdella jouset/vastapainot jne.nykyiseen, jakajissa ja ennakoissa on eroja....
FD100L Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Jossain wanhassa VM :ssä oli muuten aikanaan juttu tuosta vakiojakajan "virityksestä" kisakäyttöön. Taitaa se leike olla edelleen mulla tallessa!
Manager Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2019 Tarkoitin ihan tavis strobo ajoituslamppua Se voi olla juu,että tuon saa kuikkaan heittää.täytyy vähän kattoa viel ennakkoja.mut oliko nyt niin että 7-10 pohjalla ilman alipaineletkua? Ja alipainesäädin lähtee vetämään suht nopeesti maksimiin,mikäli jakaja toimii vähääkään oikein.
FD100L Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2019 Alipainesäädin kokonaan buis ja siitä nokkakappaleesta hiottiin pois ainetta, että saatiin enempi ennakkoo. Muista enää kovin tarkkaan, mutta Mini tonniin joskus rakentelin vakiojakajasta. E: Mutta valmis jakaja tietenkin helpoin ( jos ei halua opiskella) ja jos on kiirus!
koirankoppi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2019 Jos sulla on hyvin lievästi katukäyttöön viritetty 1275 moottori, niin aivan vakio Kunnossa oleva jakaja pelittää aivan hyvin. Kyllähän sitä voi kikkailla tai ostella kalliita "erikoisjakajia", mutta noin perstuntumalla et varmasti ihmeitä eroja huomaa. Kisavehkeet on sitten eri asia. Ässän vakio kunnossa oleva jakaja pelaa hyvin korkeasti viritetyissäkin, mutta niitä nyt tuskin nykyisin on tarjolla. Alipainesäätimen voi poistaa käytöstä, mutta hyvin lievissä katuvirityksissa sekin voi olla mukana
Manager Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 29. Huhtikuuta, 2019 Juu-u...ei tuolla kisaa ajeta,pääasia että toimii normi katukäytössä. 45nen kakskurkkunen,peltisarja ja rosteriränni yhel vaimentimella.jonkun verran kantta työstetty ja kireämpi nokka. että ei mtn maata mullistavaa,mutta ihan kevyesti tuntuu liikkuvan. täytyy nyt katella miten testit sujuvat mitäs merkintää lucas käytti s -jakajassa,jos tulee vastaan
FD100L Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 On 29.4.2019 at 22.54, Manager kirjoitti: Juu-u...ei tuolla kisaa ajeta,pääasia että toimii normi katukäytössä. 45nen kakskurkkunen,peltisarja ja rosteriränni yhel vaimentimella.jonkun verran kantta työstetty ja kireämpi nokka. että ei mtn maata mullistavaa,mutta ihan kevyesti tuntuu liikkuvan. täytyy nyt katella miten testit sujuvat mitäs merkintää lucas käytti s -jakajassa,jos tulee vastaan Ajat on muuttuneet niin, että katuautot on aika usein viriteltyjä saman verran kun millä ennen ajettiin kilpaa. Onko siinä järkeä, on toinen juttu.. Mini1380 1
koirankoppi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 On 29.4.2019 at 22.54, Manager kirjoitti: Juu-u...ei tuolla kisaa ajeta,pääasia että toimii normi katukäytössä. 45nen kakskurkkunen,peltisarja ja rosteriränni yhel vaimentimella.jonkun verran kantta työstetty ja kireämpi nokka. että ei mtn maata mullistavaa,mutta ihan kevyesti tuntuu liikkuvan. täytyy nyt katella miten testit sujuvat mitäs merkintää lucas käytti s -jakajassa,jos tulee vastaan Sullahan on tiedot nokan arvoista ym viritystoimista ja voit tehdä päätökset sen mukaisesti. Ässän jakajan tunnus 23D4, mutta tuskin sinun ainakaan sitä kannattaa varta vasten lähteä metsästämään. Tarjontaa on vaikka mitä, jos sille linjalle lähtee
Turbo 69 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Tää on sitten vaan oma mielipide,on ollu vakioita,viritettyjä ja ahdettuja,mutta aina oon säätäny "korvakuulolta".Kun yrittää laittaa lampulla virallisesti,ei vaan toimi kunnolla.On vissiin ollu jakajissa jotain sanomista,mutta kun vähän ajaa ja kääntää,on aina sitten viimein löytyny sopiva kohta,jolloin toimii hyvin ja lähtee käyntiin. Tämä on vaan omaa kokemusta.
minorv8 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Turboon arvoin miljoonalaatikon jakajista sisuskalut. Maksimiennakot jakajassa noin 20 astetta ja staattinen joku 6-8. Siihen turbon oma alipainesäätö kaveriksi. Onnistui ja kun pelasi niin jätin hieromisen siihen. Jakajan asento oli merkittynä tussilla niin sen sai aina kohdilleen. Itse käyttäisin alipainesäädintä katuautossa. Vetää alhaalta nöyremmin. Makuasia tosin, moni on eri mieltä. Oleellista on että se jakaja ei ole mikään väljä sohlo.
Turbo 69 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Itellä tuossa turbo koneessa jakajan alipainesäätö sökö,ehkä pieni viive jossain.Mutta,kun ei uutta osaa mistään löydy,järkevään hintaan.
Turbo 69 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2019 Ai niin,olikos se just minorv8,joka kerran totesi,että vasta nelos vaihteella Minin alipaine säätö alkaa toimimaan?
minorv8 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2019 En. Kyllä se toimii heti ykkösellä Sekin piti joskus testata ja ilman alipainesäätöä oli aika nuhainen alakierroksilla. No niin kuin vapari ja sytkä huolella myöhässä. Turbon keskipakosäätö kun on aika maltillinen.
Manager Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2019 Jep, uudet rojut wanhas lucakses ja ennakko vedetty fiiliksellä testien perusteella ja ,nyt vaikuttaa aika hyvin sykkivän. heitin lampun nurkkaan suosiolla.näillä eväillä jatketaan testiä.joo sen verran monta edellistä seppää ollu autoa tekemässä,ja hiukan ymmärrys ja vauhti loppunu kesken,ni nyt pitää mennä näillä ja tehdä loppuun keskeneräiset jutut. lähinnä viimeistelyjä ja sen semmosta.museoajoneuvot asia erikseen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään