Tommik Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2019 Alatukivarren pusla pitäisi vaihtaa mutta tuo nivel vastustaa. Olisiko kikkaa kun nyt olen antanut sikaa siihen malliin että kohta hajoaa jotain.. Pallonivelraudalla ei oikein tohdi muksia kun on kumi pian rikki.
karvalakki Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2019 Aika hankalaahan se on jos nivel pitää säästää. Itse otin haarukalla ja laitoin uuden nivelen, joka ei maksanut paljon mitään.
karvalakki Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2019 Huvikseen katsoin mitä R56 osat maksaa: pallonivel 10-20€ valmistajasta riippuen ja koko tukivarsi pallonivelen kanssa 36€ (Lemförder). Itse en noilla hinnoilla paljon palloniveltä säästelisi.
holkki Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2019 Joo, mulla oli koko apurunko lattialla, kun vaihtelin Powerflexit ja oli täysi työ paukuttaa sitä palloniveltä....ja kun ei tarvinut sääliä sitä, löin haarukkaa väliin ja irti lähtee...
next Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2019 Kyllä se mulla ainakin lähti vääntöraudalla ja kerta osumalla kylkeen. Enemmän vääntöä ja nopea tärähdys niin kartio irtoaa kyllä.
johnny Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2019 joo jos ehjänä haluaa nii ihan niinkuin next tuossa neuvoikin.. eli pientä painetta siihen palloon olisi hyvä saada esim just jollain raudalla tukivarresta vääntämällä tai vielä tehokkaampi tapa tässä tapauksessa(kartio alaspäin) olisi tunkata mutterin kohdalta esim veihteistonosturilla tai pullotunkilla riippuen nyt millä korkeudella se sulla on. ja oikean kokoinen vasara next 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään