Mini1380 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2019 Minulla on itsellekkin käynyt kolmessa autossa niin että lataus loppunut ilman että valo syttynyt, kahdessa murtunut laturin päästä liitin/pultti mihin päävirtakaapeli tulee kiinni ja komannessa autossa laturi hajosi sisäisesti niin että lakkasi lataamasta muttei sytyttänyt latausvaloa. LIsäksi on useita muita tapauksia mihin olen niiden 22v aikana törmännyt mitä asentajan hommia on tullut tehtyä, viimeisin parisen viikkoa sitten kun auto jätti asiakkaan tien päälle virran loputtua kun laturi sanoi sopimuksen irti ilma valon syttymistä.
Kaitzu Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2019 Raportoi Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2019 Webastokäyttö kulutti akun, joten eilen vaihdettiin merkkiliikeessä uusi akku tilalle. Jo aiempina talvina kylmillä keleillä (alle -20C) monesti auton järjestelmä ei antanut webaston käynnistää sisätilapuhallusta eli kone oli kyllä ajoon lähtiessä lämmin, mutta kabiini kylmä. Tänä talvena matalan varauksen varoitusteksti ilmaantui autoon vähän väliä vaikka laturia ja pitkiä ajoja tuli käytettyä/suoritettua. Paikalliset "akkutalot" eivät osanneet palvella asiakasta, joten hoidin asian sitten merkkiliikkeessä. Remuc:n softa näytti vanhalle akulle jännitteeksi aina jotain 12,2 - 12,3 V, mutta uudessa se on tyyliin 12,6 - 12,8 V. Toki tämähän ei kerro mitään akun varauksesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään