miihcars Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2008 Siltä suunnalta tasaista raksutusta/sirrausta kuuluu,tietyillä ringeillä reilussa 2000rpm ehkä eniten. Tyhjäkäynnillä oikein alhaisilla ringeillä ei ollenkaan. Jakoketjua epäilen,ajattelin vaan kysellä että voisko olla joku muu.... kone on yksirivisellä ketjulla. Yritetän vielä tarkentaa ääntä....:) kuulostaa vähän kuin joku pelti tms resonois ,niinkuin jäähdyttäjän suojapellit olisi ollut löysällä(jota ensin luulin)sellainen jatkuva sirinä...... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Mun mielestä kyllä on jakoketju. Onko tietoa onko alkuperäinen/paljon ajettu? Varsinkin toi yksirivinen pakkaa pitämään ääntä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 ei sitä varmaan oo koskaan vaihdettu.täytyy tilata minitronilta uusi jakopää. sen varmaan saa vaihdettua ku otta vaan syylarin pois ja jotain muuta pientä..... Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Mini1380 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Osta sit sellainen 2-rivinen, noi 1-riviset on ihan p****stä. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 menöökös se ihan heittämällä tuahon yksirivisen tilalle?? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
minorv8 Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Melkein. Alarattaan takana on kaksi 1/4" kierteellä olevaa pulttia, jotka pitää vaihtaa uppokantaisiin ruuveihin. Jakopään taustalevyyn pitää hipaista upotusterällä senkkaukset noita ruuveja varten. Muuten menee yksirivisen tilalle. Suosittelen näkemään tuon vaivan ja vaihtamaan kaksiriviseksi. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 21. Marraskuuta, 2008 oolrait.katotaan mitä tekis!kiitos vastauksista! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tgamini Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kannattaa tuo 2 riviseks vaihto ja on helppo. Muistaakseni itelleni kun tein niin otin smirkelillä vaan pultinpäistä pois ja mahtui silti olemaan siellä hyvin. Mut niinku minorv8 kirjotti ni ei kyllä mee aikaa juur tuohonkaan toimenpiteeseen kauaa. Itellä ei sillon ollu noita ruuveja eikä kehannu lähtee niitä kaukaa kaupungista ostamaan joten tein ton toimenpiteen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kyllähän sellaset ruuvit olis hyvä olla jostakin moottoristä jääneenä... Kun nehän on tuumaisia ruuveja ja tänäpäivänä tuntuu aikast harvassa ruuvikaupassa olevan tuumasia uppokanta ruuveja... :o ::) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2008 Toisaalta kun ajetteloo niin onhan se 1rivinen jakopää siellä pyöriny sirraamatta yhden 60tkm että jos kesäs nyt ajaa sen 2tkm niin voin kyllä 30vuoden päästä tehdä uuden jakopääremontin :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
tgamini Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2008 38e maksaa 2 rivinen jakopää ei hirmu paha! 29e 1 rivinen! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Jamppa Maijala Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2008 Itse olen itselle uskotellut näin :D: Jos siviili moottori ja siellä on yks rivinen asennan sinne silloin yksi rivisen jos siviili ja 2 rivinen, asennan 2 rivisen. Tiukemmalla nokka-akselilla asennan 2 rivisen tai hihna jakopään ja nekin sitten säädettävinä. 8-) 1 rivistä on siirtokiilalla käytetty kilpurissakin tiheämmällä vaihtovälillä (1vuosi). Ne kaks ruuvia oikeaoppisesti juuri senkattuina (minorv8) mutta menee todellakin kantoja laskemallakin(tgamini). Jakopään vaihto paikoillaan jäähdyttäjän pois otolla onnistuu mutta en kyllä kovin helpolla viitsi itse tehdä ottamatta moottoria irti :o Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 no niin,vaihdettu on.ja 1 rivinen,varmaan riittä tuolle virityskapasiteetille. :) Jos kesän jälkeen ääntä niin sitte voin laittaa 2 rivisen ;D onhan ne niin halpoja ;D Niin ja hullu se on joka konetta irti repii jakopään vaihdos. ;D Kuudelta illalla aloitin.maski irti laturi ja syylari pois,nii ja ropelli.jakopää vaihtoon ja puoli ysiltä auto kävi ja kaikki oli kasattuna.Välis kerkes juara viälä äiteen keittämät kaffit. :) Eki 1 Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
cabrio Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 Se oli sit sellanen mukava iltapuuhde vain. ::) Ja ei sirkuta enää? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
miihcars Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2008 joo,ihimeen äkkiä vaihtui näin kokemattomankin mini ruuvaajan toimesta..... :) Jep,sirkutus loppui,vanha ketju oli himpun verran venähtänyt..... :) Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään