FD100L Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 Pitäis vaihtaa jakopää, rattaat ja ketju. Tiivisteet tietenkin. Onko tossa A+ jotain eroa wanhempiin 1300 cc, kun aattelin laittaa kaksrivisen. Vai laitanko vaan yksrivisen, kiristimineen? Vanhastaan muistan ainakin, että se yksi pultti piti vaihtaa uppokantaseen, että ketju mahtuu, onkohan muuta?
minorv8 Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 Molemmat alapultit on uppokantaisia. Laita kaksrivinen kiristäjällä jos sulla on tarvittavat hilut.
FD100L Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 24. Joulukuuta, 2018 3 tuntia sitten, minorv8 kirjoitti: Molemmat alapultit on uppokantaisia. Laita kaksrivinen kiristäjällä jos sulla on tarvittavat hilut. Jep, niin se oli. Juu siis, ei ole vielä hiluja, siks kyselenkin. Ilmeisesti ei ole eroa A / A+ samat osat käy? Pitää pyhien jälkeen hommata, nythän olis ollu aikaa pyhinä laitella!! Hahhah!
Minimalia Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa. Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan?
FD100L Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 11 tuntia sitten, Minimalia kirjoitti: Varhaisempi A+ taisi olla ilman kiristintä ja jakopään koppa on erilainen. Taitavat käydä osat ristiin jos kopankin vaihtaa. Viimeisimmässä purkamassani moottorissa oli kaksirivinen ketju ilman kiristintä. Onko tuohon kaksiriviseen ketjuun kiristintä saatavillakaan? Jep, en mä ajetellu enää sitä kiristintä laittaakaan. Kaksirivinen ketju rattaineen + tiivisteet.
minorv8 Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 26. Joulukuuta, 2018 Mä olen käyttänyt 1-rivisen kiristintä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään