Olli Pylsy Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 Omassa R53 on tällä hetkellä Eibachin pro-kit -30 ja tarkoitus olisi laittaa vakio alusta, koska en missään radalla aio autolla ajaa ja nyt tuntuu et ajaisi kivireellä. Onko R53 matalemmat jouset vakiona kuin esim. R50 vai onko ne samat? Onko jotain hyväksi todettuja tarvike jousia vai oletteko suoraan joltain maahantuojalta hakenut? Mietin myös että kauan tuollaisessa projektissa menee aikaa kun vaihtaa joka kulmaa pelkät jouset? Mitä tuossa katselin niin mikään amerikan temppu se ei tosiaan ole mutta aikaa varmasti kuluu, kun iskareista pitää nykyiset jouset irroittaa pois ja laittaa uudet. PS. mikäli joku haluaa ostaa Eibachin pro-kit -30 jouset niin nakatkaa viestiä
next Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 Olisko menny joku 4 tuntia kaikkiaan mulla enkä pitänyt kiirettä. Multa löytyy vakiojouset muistaakseni jostain. Ajettu 64 tonnia. Eibachin jouset voin ottaa vaihdossa jos niihin on tuv paperit.
Olli Pylsy Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 16. Joulukuuta, 2018 2 minuuttia sitten, next kirjoitti: Olisko menny joku 4 tuntia kaikkiaan mulla enkä pitänyt kiirettä. Multa löytyy vakiojouset muistaakseni jostain. Ajettu 64 tonnia. Eibachin jouset voin ottaa vaihdossa jos niihin on tuv paperit. Joo no en kovin väärässä sitten ajan suhteen ollut, mitä itse ajattelin. Vaihdan siis mieluummin itse kun vien johonkin pajalle. TUV pahvit löytyy Eibachin sivuilta käsittääkseni.
Igor Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 TÜV-lappuja ei enää nykyään tarvi.
next Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 (muokattu) Ei mutta todistus pitää olla jolla sen voi todistaa sopivan ko. Autoon ja katsastaa. Ainoa josta se tieto löytyy inssille kelpaavasti on mamasanin lappu omasta br racing alustasta tai muilla merkeillä tuv lappu/todistus että se kuuluu siihen malliin. Paperit pitää silti olla mistä selviää että kuuluu kyseiseen autoon. Muokattu: 18. Joulukuuta, 2018, käyttäjä: next Kirotusvireet
Igor Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Totta joo, pitää olla tuommoinen paperi. Valmistajan ilmoitus aiheesta kyllä pitäis riittää.
Olli Pylsy Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Tämä TUV kysytty ihan tutulta katsastusmieheltä jos haluaa muutos katsastaa. Pitää olla myös TUV lapun lisäksi ohjauskulmista raportti.
Igor Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2018 Trafin rakennemuutosmääräyksen soveltamisohjeen mukaan alustasarjan valmistajan todistus riittää. TÜV-lappu on toinen vaihtoehto. Pyöränkulmista tietty pitää olla selvitys. Quote Akselistoon vaihdettavien osien tai osakokonaisuuksien soveltuvuudesta ajoneuvomalliin tulee muutoskatsastuksessa esittää selvitys (esim. ajoneuvon tai osavalmistajan edustajan antama lausunto tai riippumattoman tutkimuslaitoksen antama dokumentti soveltuvuudesta). https://www.trafi.fi/filebank/a/1464955077/3ee2bebc461ef7693ac4d5455c14156f/21676-Rakennemuutosmaarays_soveltamisohje_(kevyt_kalusto)_Versio_2_0.pdf
holkki Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2018 Joo, ei tarvi välttämättä TUV lappua , "osavalmistajan" edustajan lausunto, että kyseinen jousituksen komponentti on soveltuva kyseiseen automalliin. Oman Eibachin Pro-Kitin ostin Race.fi puodista ja he toimittivat tarvittavan dokumentin kasuria varten.Tuosta "riippumattoman tutkimuslaitoksen" dokumenteista oli aikanaan kokemusta BC-racing alustasarjan kanssa, kun kasurille ei kelvannut TUV nordic laput vaan piti olla TUV saksa....onneksi se pelleily loppui ja nyt tosiaan valmistaja/edustajan laput kelpaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään