pensseli69 Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2008 Nyt kun saan ensin auton valmiiksi niin olisi tarkoitus rakentaa mini peräkärry, asuntovaunuksi. Mitä kannattaa ottaa huomioon ja vinkkejä? olen ajatellut hommata vanhan peräkärryn johon upottaa minin kori. olen myös koria vailla jos jollakin on ylimääräisenä,saa olla mätä varsinkin pohjasta koska se nyt lähtee pois. täytyykö tollanen muutoskatsastaa esim kuomulliseksi kärryksi? minkälaiset kantavuudet noissa on? kaikki tieto kiinnostaa.
inno75 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Jos aiot tehdä "asuntovaunun" Minin korista ,kannattaa selvittää katsastuskonttorilta asia , sillä VW-kerhon yhdellä kaverilla oli isoja ongelmia saada Kleinbussia rekisteröidyksi peräkärryksi. Laki on ilmeisesti muuttumassa (?) , siten että auton näköisiä asuntovaunuja ei saisi rekisteriin ( kolmannen polven huhu )? VARMISTA ennen aloitusta!! Ps lasikuituisia "oikeita" ;D asuntovaunuja saa Saksasta noin 2100-2990 , paino 135 kg ja mahtuu 2 nukkumaan. Mistäkö tiedän ? Mulla on sellainen Minin perässä ;)
cabrio Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2008 Se on kyllä siide ja sopii inosentin perään mukavasti. ;) Kuvia tuolla galleriassa http://www.mini2-finn.com/gallery/MCFF-08-05
pensseli69 Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2008 Tuo näyttää sopivan pieneltä, ongelma on että tuo on valmiiksi rakennettu:) Tuskinpa vaunulla todellista käyttöä tulisi olemaan ellei sitten innostu caravaanariksi:) kyselin hiukan konttorilta eikä pitäisi olla ongelmia, jos rungon tekee itse niin aisat pultattava. onnistuu myös niin että istuttaa vanhan kärryn päälle joko pulteilla tai hitsaamalla ja se pitää vaan muutoskatsastaa "kuomukärryksi". mikä minin kantavuus on eli kuinka raskasta kärryä saa vetää?
TJS Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 26. Lokakuuta, 2008 Taisipa omassa otteessa lukea jotta jarruitta 250kg ja jarrullinen 410kg. Ei sinne kauheeta raileria perään saa laittaa.
pensseli69 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2008 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2008 No joo eipä mitään isoa hökötystä voi rakentaa, onko mitään veikkauksia mtä purettu kori painaa? eli kelkat ja lattia ym oheislaitteet pois.
inno75 Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 28. Lokakuuta, 2008 Ittellä oli 1/2 Vania (takaosa ;) ) lehtijousilla ja putkiakselilla,10" pyörillä ,vetoaisalla ja IHAN tyhjä sisältä. Painoa tuli noin 150-160 kg. Pystysuora etuseinä rajoitti nopeutta ( vain 145km/h :D)
1300cc Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Raportoi Kirjoitettu 30. Lokakuuta, 2008 Yksi "pyöreä" malli löytyy alla olevan linkin kautta ja saa tulla tutustumaan. Mini ja kärry ovat tallissani pääkaupunkiseudulla. http://www.haataja.fi/21 Yhteys privana.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään