cam700 Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 13. Joulukuuta, 2018 Okei, eli kannattaako näillä osilla heittää vaikka leipiä ensi kesänä? Uskaltaako tuon ahtimen pyörän vaihtaa?
cam700 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Taitaa jäädä tuo kampuran pyörä koristeeksi, onhan se ihan kivan näköinen:D Onhan jotkut muumimukitkin kalliimpia.
next Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Kyllä se mun mielestä kannattaa vaihtaa, orkkis on varmasti jo huonossa kunnossa jos autolla ajettu edes se satatonnia. Omassa oli aivan loppu ja mittarissa 109tkm kun vaihdoin kavssin version. Ei kyllä mulla tarvinnut kiristellä kun vedin lukitteella ja kunnon momenttiin.
cam700 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Mittarissa jo 178tkm eli ehkä kuitenkin vaihdan. Tulee vaan niin ristiriitaista tietoa.....
next Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Omasta oli vulkanointi jo osaksi irti tosiaan 109tonnissa. Sen takia itse pyörä vipotti jo hihnan osalta jonkin verran. En näkisi mitään ongelmaa miksei rulla pysyisi kiinni kun siellä on kuitenkin pultti isolla momentilla ja lukitteella. Lukitteena kannattaa käyttää sellaista joka pientä vibraa kestää, en enää muista mitä itsellä oli mutta etrasta ostin kysyen sellaista sitkeää lukitetta täriseviin paikkoihin. Se pulttihan pitää sitten vaihtaa samalla, vanhaa ei saa käyttää uudestaan ellei halua että se tosiaan irtoaa.
cam700 Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Kiitos next vastauksista! Aina oppii uutta.
Igor Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 14. Joulukuuta, 2018 5 hours ago, next said: En näkisi mitään ongelmaa miksei rulla pysyisi kiinni kun siellä on kuitenkin pultti isolla momentilla ja lukitteella. Lukitteena kannattaa käyttää sellaista joka pientä vibraa kestää, en enää muista mitä itsellä oli mutta etrasta ostin kysyen sellaista sitkeää lukitetta täriseviin paikkoihin. Se pulttihan pitää sitten vaihtaa samalla, vanhaa ei saa käyttää uudestaan ellei halua että se tosiaan irtoaa. Juu, en minäkään nähnyt siinä mitään ongelmaa, kunnes pultti lähti omille teilleen. Toki ratakäytöllä ja vakiota jäykemmillä moottorikiinnikkeillä saattoi olla osuutta asiaan. Uudessa pultissa on jonkin sortin lukitetta valmiina, mutta ei todellakaan haittaa laittaa lisää. Mini1380 1
cam700 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Kyselin Etralta ja tällainen suositus tuli:http://tuotteet.etra.fi/fi/g2317093/loctite-243-keskiluja-kierrelukite-yleiskayttoon Hain tuon pultin ja siitä kerrotaan näin (mikrokapseloitu lukite joka aktivoituu kun pultti kierretään paikalleen) Ehkä parasta että laittaa kuitenkin tuota lukitetta lisäksi?
Takamisakari Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Mistä hankit pultin? Mä ajattelin että itselle pelkkä lukite riittää mutta jos tuon saa hankittua helposti niin ehkä sen voisi vaihtaa myöskin..
cam700 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 1 tunti sitten, Takamisakari kirjoitti: Mistä hankit pultin? Mä ajattelin että itselle pelkkä lukite riittää mutta jos tuon saa hankittua helposti niin ehkä sen voisi vaihtaa myöskin.. Laakkonen Herttoniemi 10,30 euroa. Saattavat joutua tilaamaan niin kestää jokunen päivä. Kannattaa kyllä vaihtaa kuten aiemmin tässä säikeessä osaavammat ovat todenneet. Ei tuo kymppi maksa tässä konkursissa mitään.
next Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Ja se on venynyt se vanha kun mittaa ja vertaa uuteen. Ei ole paljoa mutta juuri sen verran että ei varmasti pysy kun vetää 400nm vai mitä se kiristys olikaan. Mä vedin siis tehtaan liiman lisäksi omat liimat, noi ns kuivat lukitteet ei koskaan ole mulla pitäneet.
Igor Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Sen pultin oikea momentti on 115Nm. Mini1380 and next 2
next Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2018 Joo ei muista kaikkea kun tulee laiteltua eri vehkeitä viikoittain
cam700 Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 19. Joulukuuta, 2018 Eli monentti vain 115 newtonia? Ei kyl paljon ole. Vaatii kyllä varmaan sitä lukitetta.
cam700 Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 25. Joulukuuta, 2018 Muutama päivä vielä niin Mini on saanut 17% ahdinpyörän ja kampuran pyörän uudella pultilla. Öljynvaihto suodattimineen tietty. Saas nähdä mitä tapahtuu. Yritän raportoida tänne. Sovittiin suosiolla ettei laturin pyörää vaihdeta. Siihen olisi mennyt liikaa tunteja. Olisi vaatinut laturin irroittamisen. Saas nähdä miten käy.
cam700 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2018 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2018 Palikat vaihdettu onnistuneesti. Ei ole vielä päässyt oikein kunnolla testailemaan kun kelit ei oikein suosi. Igor 1
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään