Turbodiesel Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Onkos tällä lootalla muuta eroa A+:saan kuin tuo akseli/laakeri ja rattaiden profiili?
minorv8 Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Ryhmäpyörän akseli ja laakerit tais jossain vaiheessa päivittyä A+ laatikoissa vähän eri kokoisiksi ? Vanhoissa A+ laatikoissa kuitenkin samat kuin A-sarjalaisissa. MiniKö 1
MikaJ Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Muista myös tilata uusi/parempi 1-2 kytkentäholkki. Se on varmasti myös paskana jos kakkosen kytkennät on tossa kunnossa. MiniKö 1
MiniKö Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Miten nyt sitten erotetaan A tai A+ laatikot toisistaan jos vanhassa A+ on pitkälti samoja rattaita laakereita ja akseleita kun A sarjalaisessa? Laatikon valuunumerollako 22g vers Dam? Mika tarkoitatko kansankielellä synkronointi pakkaa?
MikaJ Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 20. Helmikuuta, 2021 22,225mm ensiövedon välirattaan akselin halkaisija, se kait on kaikissa A+ laatikoissa, ehkä. Mutta sitten tosiaan on noi 79-83 (???) early A+ laatikot mitkä on välimuotoja kaikenkaikkiaan, en muista onko niissä laatikon kuori sama kuin myöhemmissä "normi" A+ laatikoissa. Mutta noin pääpiirteittäin A ja A+ laatikot on osiltaan ihan erilaisia. A+ laatikko on vahvempi, kasvatettu laakerikokoja. Sulla on ihan normi A sarjan 4synkattu laatikko nyt todennäköisesti. Yks mikä sen vielä varmistaa on pääakselin sisäänmenolaakeripinnan koko, 18mm on kait kaikissa A+ laatikoissa. MiniKö 1
Turbodiesel Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 11 tuntia sitten, MikaJ kirjoitti: 22,225mm ensiövedon välirattaan akselin halkaisija, se kait on kaikissa A+ laatikoissa, ehkä. Mutta sitten tosiaan on noi 79-83 (???) early A+ laatikot mitkä on välimuotoja kaikenkaikkiaan, en muista onko niissä laatikon kuori sama kuin myöhemmissä "normi" A+ laatikoissa. Mutta noin pääpiirteittäin A ja A+ laatikot on osiltaan ihan erilaisia. A+ laatikko on vahvempi, kasvatettu laakerikokoja. Sulla on ihan normi A sarjan 4synkattu laatikko nyt todennäköisesti. Yks mikä sen vielä varmistaa on pääakselin sisäänmenolaakeripinnan koko, 18mm on kait kaikissa A+ laatikoissa. 14mm on miulla tuon pään halkaisija.
Turbodiesel Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 12 tuntia sitten, MikaJ kirjoitti: Muista myös tilata uusi/parempi 1-2 kytkentäholkki. Se on varmasti myös paskana jos kakkosen kytkennät on tossa kunnossa. Tätäkö tarkoitit? Miusta vaikuttaa ihan hyväkuntoiselta? En tosin ikinään ennen ole näitä arvioinut.
minorv8 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Alemmassa kuvassa näyttäis yksi hammas murtuneen ? Vai onko näköharha ?
Turbodiesel Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 55 minuuttia sitten, minorv8 kirjoitti: Alemmassa kuvassa näyttäis yksi hammas murtuneen ? Vai onko näköharha ? Kävin vielä tarkistamassa, näköharha on.
Turbodiesel Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Toinen vaihteensiirrin vaikuttaa olevan käyttöikänsä ehtoopuolella... Minullahan on jemmassa A+ laatikolle korjaussarja, aiemmin innoissani tilasin muiden kamojen mukana. Jos tätä haluaisi hyödyntää, niin pitäisi hommata irtaallaan ainakin ryhmäpyörän akseli laakereineen, pääakselille laakeri, välipyörälle laakeri. Näiden lisäksi rikkoontuneiden tilalle, 1-2 siirrin ja kakkosen ratas. Ryhmäpyörän akseli laakereineen tiedossa ja kakkosen ratas ehkä jo etsinnässä jossain päin suomea. Yritän vielä vaihtaa tuon korjaussarjan ja laittelin Minisportille viestiä aiheesta. Voi olla että helpompi pitää vaan omana kipeenä ja oppirahoina.
minorv8 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2021 Mulla pitäis olla käyttökelpoinen 2-ratas.
Turbodiesel Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 20. Huhtikuuta, 2021 No niin, nyt ois laatikko suurinpiirtein kasassa, enää perä kasaamatta. Se onkin A ja A+ perän sisältö joltain osin erilainen. Enpä tajunnut tsekata ennen kuin purin osiin ja jälleen tarvitsen vähän jelppiä aiheessa. Pikkurattaiden laakerilevyt ei ainakaan sellaisenaan käy paikoilleen, voiskohan tuosta vaan leikata tuon lärpäkkeen pois? Pikkurattaat ei varmaan käy, mutta mitenhän tuo akseli sitten? Ei edes hirmu pahan näköisiä olleet puretut osat, harkinnassa jopa, että kasaan takaisin läjään uusilla poskilaakereilla. Ne varmaan on kuiteskin samanlaiset. Ainoa oli nuo rungossa olevat pikkurattaiden laakeri pesät mitkä vähän arveluttaa. Onko kuluneet tuollaisiksi "uritetuiksi" vai tarkoituksella tehty?
minorv8 Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Olen hionut noita lärpäkkeitä veks. Pesät ovat kuluneet, en ole noin urautuneita nähnytkään.
Turbodiesel Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 22. Huhtikuuta, 2021 Ei taida tuota runkoa saada mistään ainakaan uutena? Laittelen osto osioon ilmoituksen, niin jos jollain olisi parempi kuntoinen, josta pystyisi luopumaan.
tailke Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Raportoi Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2021 Lärpäkkeet on mielestäni tarpeelliset että pikkupyörä pyörii laakeria vasten eikä laakeri runkoa vasten. Näin ei synny uria runkoon. Lärpäkkeille pitää vaan olla omat kolonsa etteivät pääse pyörimään.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään