Juge Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 7. Lokakuuta, 2018 Hei! Onko porukalla millaisia kokemuksia tämmösistä elektronisista sytytyksistä, tai lähinnä niiksi muuttavista palikoista, että kannattaako sellainen? Esim. tällainen: https://simonbbc.com/k4-powerspark-electronic-ignition-kit-for-lucas-45d-43d-59d-distributor/ Tuli vastaan mainos Mini World lehdessä ja ajattelin että saisko tuollaisella sytytystä luotettavammaksi? Ei mulla ole kondensaattorin ja katkojan kärkien kanssa ainakaan vielä ollut ongelmia mutta tuolla saisi ne mahdolliset vikapaikat poistettua. Ja kun ei mikään mahdottoman hintavakaan ole niin alkoi kiinnostamaan.
koirankoppi Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2018 Jos haluaa ongelmia joita ei pysty tienpäällä maalaisjärjellä ja normi työkaluilla ratkaisemaan, niin kannattaa ilman muuta hankkia tuollainen ;). Varmempaa järjestelmää kuin vanhanajan kärjellinen sytytys, ei Lucas ainakaan ole kehittänyt, Hyvin/oikein huollettuna toimii varmasti
Turbo 69 Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2018 Raportoi Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2018 Itelläkin on elektroninen sytkä käytössä,mutta silti on vanha kärjellinen jakaja mukana pitemmillä reissuilla.
Juge Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 12. Huhtikuuta, 2019 Joo, tuli tuo tilattua aikoinaan, ja viikolla sen asensin. Asennus oli ainakin kohtuu helppo, ja kytkentä ihan suoraan puolan miinukseen ja plussaan, ohjeen mukaan. Muutokset jotka ainakin ite huomasin hetimiten: - lähti paremmin käyntiin - kierroslukumittarin neula ei enää "seilaa" miten sattuu Kierroslukumittarina joku Moto-njetin halpis. Edellinen oli Timkenin mittari tilattuna Minisparekselta, mutta se meni rikki siten että se näytti vain nollaa. Joka tapauksessa, edellisellä kokoonpanolla eli kondensaattorilla ja katojan kärjillä kierroslukumittari selasi ihan miten sattuu varsinkin kun antoi kierroksia: se saattoi hypätä neljästä tonnista sekunnissa viiteen tai toisinpäin. Mutta nyt elektroisella sytytyksellä se pelaa niinkuin nykyaikaisissa autoissa. Edellinen Timkenin mittari kyllä pelasi myös kondensaattorilla + kärjillä ihan siististi, ja tähän asti pidin tuota Motonetin halpista roskamittarina kun se heilui kuin juoppo kun oli kierroksia koneessa. Mutta halpismittarin heilumiseenkin taisi löytyä syy: Katkojan kärjet olivat sellaiset, joissa oli aivan kuin sellaisia merkkejä että kipinä olisi lyönyt reilusti yli / ohi. No, joka tapauksessa nyt on eletrooninen sytytys. Ei enää kestä ydinp****ia... Katsellaan ja seuraillaan miten se tuosta käyttäytyy.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään